Connect with us

Business

Ροδούλα: 16 διεθνή βραβεία γεύσης και… συνεχίζει!

Στη ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε. δημιουργούμε ένα νόστιμο μέλλον με πολλές γευστικές προτάσεις και νέα καινοτόμα προϊόντα, ανεβάζοντας τον πήχη καθημερινά όλο και πιό ψηλά, για να μπορέσουμε να διαδώσουμε το ταλέντο της.

Η επιτυχημένη πορεία της ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε. στην Ελλάδα και το εξωτερικό επιβραβεύτηκε με βραβεύσεις & διεθνείς διακρίσεις για τα προϊόντα της.

Έτσι, η πατσαβουρόπιτα, ένα προϊόν που χαρακτηρίζει τη ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε. μετά την Ελλάδα, κατέκτησε και το εξωτερικό γοητεύοντας για την ποιότητα και τη γεύση της.

Το 2016 απέσπασε συνολικά έξι (6) χρυσά αστέρια στα Βραβεία Ανώτερης Γεύσης και Ποιότητας – Superior Taste Awards που διοργανώνονται σε ετήσια βάση από το International Taste & Quality Institute (ITQI) στις Βρυξέλλες.

Για το 2017 η λαμπρή πορεία και οι επιτυχίες συνεχίζονται, έτσι, τα εκλεκτά προϊόντα μας έλαβαν δέκα (10) χρυσά αστέρια συνολικά!

2017

 

3 Χρυσά Αστέρια Βραβείο Ανώτερης Γεύσης για το Chocolate Souflee

 

 

 

3 Χρυσά Αστέρια Βραβείο Ανώτερης Γεύσης για το Traditional Greek Cheese Pie with Yogurt and Feta Cheese

 

 


2 Χρυσά Αστέρια Βραβείο Ανώτερης Γεύσης για τον Baklava

 

 



2 Χρυσά Αστέρια Βραβείο Ανώτερης Γεύσης για το Walnut Nest with Chocolate

 

 

 

2016

 

2 χρυσά αστέρια Superior Taste Award 2016 για τη Μεσογειακή Πατσαβουρόπιτα

 

 

 

2 χρυσά αστέρια Superior Taste Award 2016  για την Πατσαβουρόπιτα με Σπανάκι & Τυρί

 

 

 

2 χρυσά αστέρια Superior Taste Award 2016 για την Πατσαβουρόπιτα με Τυρί

 

 

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…!

Με σεβασμό στον άνθρωπο και τη διατροφή του

Επιλέγουμε τα καλύτερα και τα αγνότερα συστατικά

Ζυμώνουμε και προσφέρουμε με αγάπη και φροντίδα

Continue Reading
Advertisement

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Business

Αντλίες θερμότητας: μια «πράσινη» λύση για θέρμανση και ψύξη!

Το ξέρετε ότι με την αντλία θερμότητας εξοικονομείτε μέχρι και 75% για την θέρμανση/ψύξη του σπιτιού σου;

H αντλία θερμότητας χρησιμοποιεί το περιβάλλον για να θερμάνει ή να ψύξει έναν χώρο. Η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας απαιτείται μόνο στο στάδιο της άντλησης θερμότητας και ο χρήστης πληρώνει μόνο το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για την άντληση. Το ηλεκτρικό ρεύμα δηλαδή, δεν χρησιμοποιείται ως πηγή για τη δημιουργία θέρμανσης ή ψύξης και γι’ αυτό η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος που απαιτείται για τη λειτουργία της αντλίας θερμότητας είναι πολύ μικρή, σε σχέση με το αποτέλεσμα που παίρνουμε σε ψύξη ή θέρμανση.

Οι αντλίες θερμότητας χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια μόνο για την κίνηση των μηχανικών τους μερών. Μπορούμε έτσι να θεωρήσουμε πως, αντίθετα με τα συμβατικά συστήματα, χρειάζονται 25% ενέργεια, ενώ το υπόλοιπο 75% το παίρνουν από το περιβάλλον.
Τα πλεονεκτήματα

– 
Δεν χρειάζεται να προπληρώνετε για τα έξοδα λειτουργίας και δεν σπαταλάτε χρήματα από τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
– Η εγκατάσταση των αντλιών θερμότητας γίνεται γρήγορα, εύκολα και απλά.
– Δεν απαιτείται δεξαμενή αποθήκευσης καυσίμου, καπνοδόχος ή εντοιχισμός επιμέρους τμημάτων.
– Δεν απαιτείται ειδικός χώρος τοποθέτησης καθώς η εξωτερική μονάδα είναι συμπαγής και μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί ακόμα και σε εξωτερικό χώρο.
– Δεν έχετε  επιπλέον  κόστη, διότι δεν απαιτούνται σύνθετες και ακριβές διαδικασίες συντήρησης.
– Τυχόν επιχορηγήσεις ή φορολογικές ελαφρύνσεις υπολογίζονται με βάση τον εποχιακό βαθμό απόδοσης για τη συγκεκριμένη θερμοκρασιακή ζώνη του ακινήτου.
– Η χρήση της τεχνολογίας μεταβλητών στροφών (Inverter) επιτρέπει την ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας καθώς αυξάνει βαθμιαία την ισχύ που απαιτείται για να επιτευχθεί η επιθυμητή θερμοκρασία.
– Από τη στιγμή που χρησιμοποιούν ηλεκτρικό ρεύμα από το δίκτυο, αποτελούν ιδανική πηγή θερμότητας σε οικίες και υποστατικά όπου υπάρχει εγκατεστημένο φωτοβολταϊκό σύστημα συμψηφισμού.
Ο συνδυασμός αντλιών θερμότητας με μικρές εφαρμογές ΑΠΕ για την παραγωγή καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος – οικονομικός και περιβαλλοντικά σωστός – για να καλύψεις τις ανάγκες σου για θέρμανση και να εκμηδενίσεις το κόστος θέρμανσης.

Continue Reading

Business

Η Ροδούλα ταξιδεύει στο Σικάγο! 

Από τις 19 έως τις 22 Μαϊου η Ροδούλα, μια από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων θα δείξει το ταλέντο της σε μία από τις μεγαλύτερες γιορτές για το φαγητό που γίνονται παγκοσμίως, το NRA SHOW 2018 που διοργανώνεται από το National Restaurant Association και πραγματοποιείται στο McCormick Place!
 Γεύσεις και αρώματα από όλη την Ελλάδα στην καρδιά της Αμερικής, στο Σικάγο!

✔ Πίτες, με τη σφραγίδα της ελληνικής παράδοσης ζυμωμένες με βάση την μεσογειακή διατροφή, που κατακτά όλον τον κόσμο!

✔ Πάστες, τούρτες, φωλιά καρυδόπιτα με σοκολάτα, τσουρέκια και δεκάδες ακόμα γλυκές…αμαρτίες!

Απολαύστε με όλες σας τις αισθήσεις αυτό το μοναδικό γαστριμαργικό ταξίδι!

Κάντε κλικ για να μπείτε κι εσείς στον μαγικό και πεντανόστιμο κόσμο της Ροδούλας, ανακαλύψτε μοναδικές γλυκές και αλμυρές δημιουργίες στο www.rodoula.gr και στο www.patsavourenies.gr!

 

Continue Reading

Business

Εντυπωσιακή άνοδος στους ηλιακούς θερμοσίφωνες στην Ελλάδα!

Ο ηλιακός θερμοσίφωνας άρχισε να χρησιμοποιείται μετά την πετρελαϊκή κρίση της δεκαετίας του ’70 και ιδιαίτερα τη δεκαετία του ’80 άρχισε να χρησιμοποιείται ευρύτατα στις χώρες με ηλιοφάνεια. Στην Κύπρο αναλογεί ένας ηλιακός θερμοσίφωνας για κάθε πέντε κατοίκους, ενώ στο Ισραήλ η χρήση τους είναι υποχρεωτική στις καινούργιες οικοδομές. Σε πολλές άλλες χώρες η χρήση τους επιδοτείται.

Στην Ελλάδα η διάδοση των ηλιακών συσκευών είναι εντυπωσιακή: το πρώτο μοντέλο λανσαρίστηκε το 1974, το 1980 υπήρχαν εγκατεστημένα περίπου εκατόν πενήντα χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα από ηλιακούς συλλέκτες και το 2004 περίπου τρία εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα συλλεκτών. Σήμερα οι ηλιακοί θερμοσίφωνες χρησιμοποιούνται από περισσότερους από ένα εκατομμύριο καταναλωτές.

Ο καλύτερος προσανατολισμός για την τοποθέτηση των ηλιακών θερμοσιφώνων (ακριβέστερα των ηλιακών συλλεκτών) είναι ο νότιος, για να εκμεταλλεύεται ο θερμοσίφωνας όσο περισσότερες ώρες ηλιοφάνειας γίνεται. Απόκλιση μέχρι 15 μοίρες από τον νότο δεν έχει μεγάλη επίπτωση στην απόδοσή του. Σε μεγαλύτερη απόκλιση παρατηρείται μείωση της απόδοσης. Ακόμα η κλίση του ηλιακού συλλέκτη πρέπει να είναι 20-50 μοίρες. Μεγαλύτερη ή μικρότερη κλίση μειώνει την απόδοση.

Οι κρίσιμοι παράγοντες για την καλή απόδοση του συστήματος είναι η μεγάλη απορροφητικότητα της πλάκας στην ηλιακή ακτινοβολία, ο μικρός συντελεστής εκπομπής της πλάκας στη μεγάλου μήκους κύματος ακτινοβολία και η μεγάλη αδιαφάνεια του κρυστάλλου για τη δεύτερη. Τα υλικά που προσφέρουν την καλύτερη σχέση απόδοσης-τιμής είναι γυαλί και επιφάνεια από αλουμίνιο ή χαλκό με επίστρωση τιτανίου. (επιλεκτικοί – selective)

Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι μια απ’ τις «καθαρότερες» και πιο αποδοτικές συσκευές που χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Στη διάρκεια ζωής του ο ηλιακός θερμοσίφωνας εξοικονομεί περίπου δυο χιλιάδες ευρώ απ’ τους λογαριασμούς ρεύματος σε τιμές 2005, ενώ αποφεύγεται η έκλυση περίπου τριάντα τόνων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Κάθε ντους με νερό από ηλιακό θερμοσίφωνα ισοδυναμεί με τρία κιλά διοξειδίου του άνθρακα λιγότερα στην ατμόσφαιρα.

Continue Reading

Business

Ροδούλα: τι διαφοροποιεί την κορυφαία εταιρεία στον τομέα της

Το 1999, σε µια γειτονιά της Αθήνας,  ο Παναγιώτης και ο Ηλίας Καραχάλιος ανοίγουν ένα µικρό εργαστήρι διεκδικώντας ένα µικρό ποσοστό από την «πίτα» της εγχώριας αγοράς στο χώρο των κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων. Και έτσι δημιουργείται δειλά δειλά η ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε.

Όµως, η τύχη είχε άλλα σχέδια γι’ αυτούς. Η αναγνώριση στην ελληνική αγορά ήρθε και αυτό ήταν το εφαλτήριο για να ανοίξουν οι πόρτες στις αγορές του εξωτερικού.

«Όραµά µας είναι να βοηθήσουµε τον κόσµο να τρέφεται καλύτερα, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και νοστιµιάς» λένε στο Fortune ο Παναγιώτης Καραχάλιος και ο Ηλίας Καραχάλιος, υπογραµµίζοντας πως η φιλοσοφία που διέπει την επιχείρηση βασίζεται στο motto «Σεβασµός στον άνθρωπο και τη διατροφή του».

Μιλώντας για τον κλάδο αναφέρει πως στο σύνολό του απαρτίζεται από καλές εταιρείες που ξεχωρίζουν για την ποιότητα των προϊόντων και τον επαγγελµατισµό τους. Ωστόσο, το στοιχείο που διαφοροποιεί τη ΡΟΔΟΥΛΑ από τον ανταγωνισµό είναι η επιµονή της να προσφέρει ασφαλή, προσεγµένα, υγιεινά και ποιοτικά προϊόντα μέσα από σύγχρονες και πρότυπες διαδικασίες παραγωγής, συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία µε παραδοσιακές αυθεντικές συνταγές.

«Παράδοση, γνώση, οµαδικότητα, δηµιουργία, καινοτοµία, ποιότητα, ειλικρίνεια, εµπιστοσύνη είναι οι λέξεις στις οποίες βασίζεται κάθε κίνησή µας. Αυτά είναι που κερδίζουν την αποδοχή του κλάδου µας».

Μάθε τα πάντα για τη Ροδούλα και δες τα προϊόντα της κάνοντας κλικ στο www.rodoula.gr και στο www.patsavourenies.gr!

Continue Reading

Business

Η Adriatic Tankers και ο Παναγής Ζησιμάτος

Panagis Zisimatos

Μια από τις πιο ιστορικές ναυτιλιακές οικογένειες στο χώρο της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας είναι η οικογένεια Βαλλιανάτου. Οι ρίζες της ναυτιλιακής δραστηριότητας της οικογένειας ανάγονται στις αρχές του 19ου αιώνα, ενώ όλη η οικογένεια ασχολείται με τη ναυτιλία από δύο (2) αιώνες νωρίτερα. Ο ιδρυτής Ανδρέας Βαλλιανάτος (1794-1899) δημιούργησε ένα στόλο ιστιοπλοϊκών πλοίων που δραστηριοποιούνταν στο εμπόριο της περιοχής των Ιονίων Νήσων με βάση την Μπραΐλα Ρουμανίας. Τόσο οι γιοι του Γεράσιμος Βαλλιανάτος (1822-1894) όσο και ο Διονύσης Βαλλιανάτος (1820-1890) ακολούθησαν το ναυτικό επάγγελμα του πατέρα τους. Ο Γεράσιμος με επιτυχία διαπραγματεύτηκε το δικό του πλοίο «Άγιος Νικόλαος» μεταξύ Ελλάδας, Μάλτας, Τεργέστης και άλλων μεσογειακών λιμανιών. Ο Διονύσης ασχολήθηκε κυρίως με τα νησιά του Ιονίου, ενώ ο γιος του Παναγής έγινε διακεκριμένος εφοπλιστής στην περιοχή του νότιου Δούναβη. Οι απόγονοι του Γεράσιμου, Δημήτρης Βαλλιανάτος (1861-1943) και ο γιος του Λουκάς Βαλλιανάτος (1885-1968) συνέχισαν την οικογενειακή ναυτική παράδοση. Η Σταμάτουλα Βαλλιανάτου, κόρη του Λουκά, παντρεύτηκε τον Ανδρέα Ζησιμάτο, ο οποίος αργότερα έγινε συνεργάτης του πατέρα της στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις.

Ήδη από το τέλος της δεκαετίας του 1920, δημιουργήθηκαν μακροχρόνιες σχέσεις με μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες, όπως η BP Hellas, η Shell Hellas, η Mobil και η Standard Oil, οι οποίες γενικά αφορούσαν τη μεταφορά πετρελαίου στις ελληνικές και γειτονικές μεσογειακές ναυτιλιακές αγορές.

Όπως όλοι οι πρόγονοί του, έτσι και ο Παναγής Ζησσιμάτος, γιος του Ανδρέα και της Σταματούλας, γεννήθηκε στο ελληνικό νησί της Κεφαλονιάς το 1948. Κατά την οικογενειακή παράδοση, μπήκε στη θάλασσα σε πολύ μικρή ηλικία , ήδη από 14 ετών και στην ηλικία των 18 ετών είχε ήδη 18 μήνες θαλάσσιας υπηρεσίας. Αποφοίτησε από την ναυτική Σχολή των Οινουσσών, το πιο διακεκριμένο ναυτικό κολέγιο της Ελλάδας και αργότερα απέκτησε την άδεια πλοιάρχου, ταξιδεύοντας με τα περισσότερα είδη πλοίων.

Ως μέλος μιας εξέχουσας ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας, ο κ. Ζησιμάτος είχε αρκετά χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας ως πλοίαρχος διάφορων ωκεάνιων πλοίων υπό ελληνική και υπό αλλοδαπές σημαίες, και είχε συγκεντρώσει εκτεταμένες γνώσεις και προσωπική εμπειρία στις δυνατότητες και τους περιορισμούς διαφόρων τύπων πλοίων και της ναυτιλιακής βιομηχανίας γενικά. Αξιοποιώντας αυτή τη γνώση και εμπειρία, ο κ. Ζησιμάτος εκμεταλλεύτηκε τους κύκλους της αγοράς της ναυτιλιακής βιομηχανίας για να επεκτείνει τις δραστηριότητές του τα επόμενα χρόνια.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, ο ιδιόκτητος στόλος αποτελούταν από δύο μικρά δεξαμενόπλοια που μετέφεραν πετρελαιοειδή προϊόντα στα ελληνικά νησιά και γενικότερα στη Μεσόγειο. Ο κ. Ζησσιμάτος εισήλθε τότε στην οικογενειακή επιχείρηση όπου διακρίθηκε για τις γνώσεις και επιχειρηματική οξυδέρκεια που τον διέκρινε. Οι διευθύνοντες και μέτοχοι της οικογενειακής επιχείρησης ήταν οι θείοι του Γεράσιμος και Δημήτριος Βαλλιανάτος.

Ο κ. Παναγής Ζησιμάτος ακολουθώντας τον δικό του δρόμο, δημιούργησε στα μέσα της δεκαετίας 1980 την εταιρεία Adriatic Τankers που δραστηριοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως στην μεταφορά πετρελαιοειδών όντας μία από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρες ναυτιλιακές εταιρείες που εισήγαγε καινοτομίες στην μεταφορά των πετρελαιοειδών, μέχρι περίπου τα μέσα της δεκαετίας του 1990 προτού αποσυρθεί από την αγορά.

Ο κ. Ζησιμάτος μέχρι και σήμερα ποτέ δεν έπαψε να παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στον χώρο της παγκόσμιας ναυτιλίας δραστηριοποιούμενος περιφερειακά όσο του το επέτρεπαν οι λοιπές επιχειρηματικές του δραστηριότητες. Πλέον κύριο μέλημά του είναι να μεταλαμπαδεύσει όλες αυτές τις γνώσεις και την εμπειρία του στη νέα γενιά ώστε να συνεχιστεί για χρόνια ακόμη η λαμπρή ναυτική ιστορία της οικογένειάς του.

Continue Reading

Business

Ροδούλα: Τα Μυστικά μιας παράδοσης αιώνων…

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησαν πριν λίγο καιρό οι κ.κ. Ηλίας και Παναγιώτης Καραχάλιος στο σημαντικό διαδικτυακό ιστότοπο fortunegreece.com!

Απολαύστε την!

Η ΡΟΔΟΥΛΑ διαδίδει στα πέρατα του κόσμου τα μυστικά μιας παράδοσης αιώνων που είναι συνυφασμένη με την Ελλάδα.

Ένα όμορφο σπίτι δίπλα στη λίµνη, το απαράµιλλο φυσικό κάλλος της Ηπείρου και η εικόνα µιας γιαγιάς γεµάτης ζεστασιά να ζυµώνει παραδοσιακές πίτες αποτελούν τη «µαγιά» για την ιστορία της εταιρείας ΡΟΔΟΥΛΑ.

Μίας εκ των κορυφαίων εταιρειών κατεψυγµένων προϊόντων ζύµης και γλυκών στην Ελλάδα που εξάγει τα προϊόντα της σε 40 χώρες. Για τον Παναγιώτη και τον Ηλία Καραχάλιο, η σύσταση της ΡΟΔΟΥΛΑ ήταν ένας φόρος τιµής στη γιαγιά, αλλά και µια ευκαιρία να διαδώσουν στα πέρατα του κόσµου τα µυστικά µιας γαστρονοµικής παράδοσης που κρατάει αρκετούς αιώνες και είναι συνυφασµένη µε την Ελλάδα.

Το 1999, σε µια γειτονιά της Αθήνας, τα δύο εξαδέλφια ανοίγουν ένα µικρό εργαστήρι διεκδικώντας ένα µικρό ποσοστό από την «πίτα» της εγχώριας αγοράς. Όµως, η τύχη είχε άλλα σχέδια γι’ αυτούς. Η αναγνώριση στην ελληνική αγορά ήρθε και αυτό ήταν το εφαλτήριο για να ανοίξουν οι πόρτες στις αγορές του εξωτερικού. «Όραµά µας είναι να βοηθήσουµε τον κόσµο να τρέφεται καλύτερα, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και νοστιµιάς» λέει στο Fortune ο Παναγιώτης Καραχάλιος, πρόεδρος της εταιρείας, υπογραµµίζοντας πως η φιλοσοφία που διέπει την επιχείρηση βασίζεται στο motto «Σεβασµός στον άνθρωπο και τη διατροφή του».

rodoula2Μιλώντας για τον κλάδο αναφέρει πως στο σύνολό του απαρτίζεται από καλές εταιρείες που ξεχωρίζουν για την ποιότητα των προϊόντων και τον επαγγελµατισµό τους. Ωστόσο, το στοιχείο που διαφοροποιεί τη ΡΟΔΟΥΛΑ από τον ανταγωνισµό είναι η επιµονή της να προσφέρει ασφαλή, προσεγµένα, υγιεινά και ποιοτικά προϊόντα μέσα από σύγχρονες και πρότυπες διαδικασίες παραγωγής, συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία µε παραδοσιακές αυθεντικές συνταγές. «Παράδοση, γνώση, οµαδικότητα, δηµιουργία, καινοτοµία, ποιότητα, ειλικρίνεια, εµπιστοσύνη είναι οι λέξεις στις οποίες βασίζεται κάθε κίνησή µας. Αυτά είναι που κερδίζουν την αποδοχή του κλάδου µας».

Η οικογενειακή επιχείρηση των ξαδέρφων Καραχάλιου σε διάστηµα µικρότερο των δύο δεκαετιών απέκτησε εξωστρέφεια και προσανατολισµό πολυεθνικής. «Τα τελευταία χρόνια κάναµε άνοιγµα σε αγορές του εξωτερικού. Αρχικά µε µικρά, προσεκτικά βήµατα, στη συνέχεια µε γνώση και προτάσεις. Σήµερα οι πωλήσεις µας στο εξωτερικό καλύπτουν περίπου το 16% του συνόλου σε περισσότερες από 15 χώρες σε όλο τον κόσµο». ΗΠΑ, Ιταλία, Γερµανία, Κύπρος, Δανία, Σουηδία, Μεγάλη Βρετανία, Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα, Πορτογαλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ισπανία, Σαουδική Αραβία, Φινλανδία, Νορβηγία και Ρουµανία είναι µερικές από τις χώρες που συνθέτουν τον γεωγραφικό χάρτη στον οποίο δραστηριοποιείται η ΡΟΔΟΥΛΑ. Στόχος, όπως αναφέρει ο Ηλίας Καραχάλιος, διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας, είναι µέσα στα επόµενα 3-4 χρόνια οι εξαγωγές να αγγίξουν το 40%-50% του τζίρου. Αυτό θα επιτευχθεί µε την ανάπτυξη της αγοράς της Αµερικής και του Καναδά, σε συνδυασµό µε τη δηµιουργία νέων προϊόντων για τις ήδη υπάρχουσες αγορές.

rodoulasssΗ Ελλάδα, σαφώς και παραµένει βασική προτεραιότητα, παρά τις αναταραχές που έχουν προκλήθεί στο εσωτερικό της. Ο Παναγιώτης Καραχάλιος εµφανίζεται αισιόδοξος, λέγοντας χαρακτηριστικά πως µπορεί η οικονοµία να βρίσκεται σε δυσµενή κατάσταση, λόγω της παρατεταµένης κρίσης, όµως υπάρχουν σηµάδια που πιστοποιούν ότι διαφαίνεται φως. «Σίγουρα θα χρειαστεί χρόνος και κόπος για να µπορέσει να γίνει επανεκκίνηση της επιχειρηµατικότητας. Εµείς επενδύουµε τώρα για να µπορέσουµε να δούµε αισιόδοξα τα επόµενα χρόνια».

Από τις δύο παραγωγικές µονάδες, συνολικής έκτασης 6.000 τ.µ., παράγονται σε ετήσια βάση 6.000 τόνοι γλυκά και παραδοσιακές πίτες. Βάσει του business plan θα γίνουν πρόσθετες επενδύσεις που θα εστιάζουν σε διπλασιασµό της παραγωγικής δυναµικής του εργοστασίου. «Ένα στοιχείο της παραγωγής µας που δίνει ιδιαίτερο χαρακτήρα στα προϊόντα µας και δεν θα θέλαµε να το αλλάξουµε είναι η χειροποίητη διαδικασία. Είναι µέσα στη φιλοσοφία µας να προσφέρουµε προϊόντα µε “χαρακτήρα”, όσο κι αν αυτό µας δυσκολεύει. Έχουµε ήδη σχεδιάσει τη δηµιουργία µιας πρότυπης για τα ελληνικά δεδοµένα παραγωγικής µονάδας που θα µας βοηθήσει να πετύχουµε τους στόχους µας» τονίζει ο Ηλίας και προσθέτει πως οι πιο εµπορικοί κωδικοί που αποτελούν σήµα κατατεθέν της ΡΟΔΟΥΛΑ είναι οι πατσαβουρόπιτες, σε διάφορα σχήµατα και γεύσεις καθώς και στην κατηγορία γλυκών, προϊόντα και γεύσεις που χαρακτηρίζουν την ελληνική ταυτότητα όπως ο µπακλαβάς µε κλασική γεύση και η καρυδόπιτα.

rodoulassss1Προϊόντα µε την επωνυµία ΡΟΔΟΥΛΑ µπορεί να βρει κανείς από τον φούρνο της γειτονιάς µέχρι τις γνωστές αλυσίδες bakery και καφεστίασης. Η είσοδος του brand στην αγορά του Retail έγινε το 2017, γεγονός που αποτελεί µια µεγάλη πρόκληση για την εταιρία τα επόµενα χρόνια. «Είµαστε ευτυχείς που σε µια τόσο δύσκολη χρονιά ανταποκριθήκαμε µε επιτυχία. Υπολογίζουµε ότι το 2017 θα κλείσει µε αύξηση της τάξης του 28% και µε τις ενέργειες που έχουµε κάνει κάτι αντίστοιχο αναµένουµε και για το 2018. Φέτος µπήκαµε στο retail µε την “ξακουστή” µας πατσαβουρόπιτα µε τρεις γεύσεις που αγαπήθηκε από τους επαγγελµατίες και βραβεύτηκε από οίκους του εξωτερικού». Ας σηµειωθεί ότι στην έκθεση ANUGA 17 έκανε το ντεµπούτο της η πρώτη VEGAN σειρά ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΙΤΑΣ στον κόσµο και, όπως υπογραµµίζει ο Παναγιώτης, «τα ελληνικά προϊόντα τυγχάνουν µεγάλης αποδοχής στο εξωτερικό, γιατί είναι καλά προϊόντα. Αυτό που χρειάζεται είναι να τα προστατεύσουµε, να τα πιστέψουµε και να τα εξελίξουµε εµείς οι Έλληνες».

Για να μάθεις τα πάντα για τη ζύμη και να δεις όλα τα προϊόντα λιανικής πώλησης της Ροδούλας,

κάνε κλικ στο www.patsavourenies.gr!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING