Connect with us

Web Tech & Business

Προσεχώς δρόμοι υψηλού IQ!

Στο Dutch Design Week στην Ολλανδία παρουσιάστηκε κάτι πραγματικά πρωτοποριακό.

Νέοι αυτοκινητόδρομοι που θα ενσωματώνουν μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες.

Οι «Εξυπνοι Αυτοκινητόδρομοι» (Smart Highways) όπως ονομάζεται το πρόγραμμα κατασκευής των νέων δρόμων κέρδισαν βραβείο καινοτομίας.

Τα σχέδια των έξυπνων αυτοκινητοδρόμων έχουν αναπτύξει οι εταιρείες Studio Roosegaarde και Heijmans Infrastructure.

Οι δρόμοι αυτοί θα ενσωματώνουν συστήματα φωτισμού, τα οποία θα μπορούν εντοπίζουν τα οχήματα που βρίσκονται πάνω τους και θα φωτίζουν τα σημεία στα οποία κινούνται.

Τις στιγμές που δεν υπάρχει κίνηση οχημάτων οι φωτισμοί θα απενεργοποιούνται ώστε να μην χρειάζεται να είναι μόνιμα αναμμένα το βράδυ τα συμβατικά φώτα των δρόμων.  Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείται ενέργεια.

Οι λευκές λωρίδες και οι άλλες σημάνσεις στον δρόμο θα είναι βαμμένες με ειδικές μπογιές που θα είναι «ευαίσθητες» στις μεταβολές του καιρού και θα τις κάνουν ευδιάκριτες για τους οδηγούς στη βροχή, το χιόνι.

Στους έξυπνους αυτοκινητοδρόμους θα υπάρχουν ακόμη και ειδικές λωρίδες που θα απευθύνονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία θα φορτίζονται αυτόματα καθώς κινούνται πάνω σε αυτές.

Continue Reading
Advertisement

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Web Tech & Business

4 Τρόποι να διαχειριστείτε τη φήμη του brand σας στον ψηφιακό Κόσμο




Η διαδικασία και οι προτεραιότητες της διαχείρισης φήμης αλλάζουν. Οι ιδιοκτήτες brand δεν μπορούν πλέον απλά να αγοράζουν μια καλή φήμη για την επιχείρησή τους μέσω καλά στοχευμένων διαφημίσεων και με το να καλοπιάνουν δημοσιογράφους. Το παλιό μότο “ο πελάτης είναι βασιλιάς” δεν ήταν ποτέ πιο σωστό.

Δεν ωφελεί να αποφεύγετε όλα τα σχόλια φοβούμενοι την κακή κριτική. Εάν οι ανταγωνιστές σας δέχονται κριτικές τότε το brand σας θα μείνει πίσω, εφόσον όλοι οι πελάτες θα κατακλύζουν τις επιχειρήσεις που όντως δέχονται τις κριτικές των πελατών τους. Πως πρέπει να το αντιμετωπίσετε;

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου της VNGroup Digital Marketing>>

Continue Reading

Web Tech & Business

Πως το να αφαιρέσετε το παλιό περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας μπορεί να βελτιώσει την επισκεψιμότητα της!




Σκέφτεστε ποτέ το Google Panda; Ακούγεται λίγο άκαιρο το να μιλάμε ακόμα για αυτό, εφόσον έχει κλείσει περίπου πέντε χρόνια λειτουργίας. Αλλά αυτή η υπηρεσία, η οποία αδίστακτα ψάχνει το διαδίκτυο για σελίδες που δεν ανταποκρίνονται στις ποιοτικές της προδιαγραφές  και τιμωρεί τις ιστοσελίδες που κρίνει ότι δεν τις πληρούν, είναι ακόμα άξια συζήτησης. Ο λόγος; Ακόμα βλάπτει τις ιστοσελίδες. Μπορεί το Panda να ενσωματώθηκε στον βασικό αλγόριθμο της Google, αλλά οι περιστασιακές ενημερώσεις του Panda ακόμα συμβαίνουν… περιστασιακά. 

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου της VNGroup Digital Marketing>>

Continue Reading

Web Tech & Business

Πως θα αυξήσω γρήγορα τις πωλήσεις στο e-shop μου;



Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι έτοιμο, τα προϊόντα σας σε «θέση μάχης» και ο χρόνος άρχισε να μετρά αντίστροφα για να αποκτήσετε τις πρώτες σας πωλήσεις.

Πως όμως θα κάνετε τη διαφορά σε σχέση με ένα σημαντικά μεγάλο αριθμό παρόμοιων e-shop που είναι στον αέρα και προωθούν τα ίδια ή περίπου τα ίδια προϊόντα με εσάς; Πως το e-shop σας θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και θα γίνει η δική σας ηλεκτρονική κερδοφόρα επιχείρηση;

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου της VNGroup Digital Marketing>>

Continue Reading

Web Tech & Business

Τι χρησιμότητα έχει η καταχώρηση ενός site σε έναν κατάλογο ιστοσελίδων;




Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες καταλόγων sites & blogs  που συνήθως ταξινομούν τις καταχωρημένες σελίδες ανά θεματική-επαγγελματική κατηγορία.

Οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων μπορούν να καταχωρήσουν την ιστοσελίδα τους ή το προσωπικό τους ιστολόγιο. Η χρησιμότητα της αναφοράς σε κάποιο κατάλογο ιστοσελίδων είναι προφανής και έχει να κάνει με τη δημιουργία αναφορών για την ιστοσελίδα και πολλές φορές και τη δημιουργία backlinks σε τρίτες ιστοσελίδες. Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου της VNGroup Digital Marketing>>

Continue Reading

Web Tech & Business

Ο ψαράς τα ‘κανε… θάλασσα

«Αν δεν βραχείς, ψάρια δεν τρως», λέει η λαϊκή ρήση και ο ψαράς της ιστορίας μας αποφάσισε να βραχεί ως το κόκκαλο μήπως αλλάξει την τύχη του και σπάσει την κακοδαιμονία.

Copyright® VNGroup Digital Marketing




«Αν δεν βραχείς, ψάρια δεν τρως», λέει η λαϊκή ρήση και ο ψαράς της ιστορίας μας αποφάσισε να βραχεί ως το κόκκαλο μήπως αλλάξει την τύχη του και σπάσει την κακοδαιμονία.

«Χτυπώντας» με μανία τη θάλασσα, ο συμπαθής ψαράς, κάνει ότι μπορεί προκειμένου να μην γυρίσει σπίτι του με άδεια χέρια για άλλη μια φορά. Πασχίζει με κάθε τρόπο, αγωνιά και δοκιμάζει τα πάντα, μήπως και τελικά τα καταφέρει και κάποιο ψάρι πιαστεί στα δίχτυα του… Δυστυχώς όμως για εκείνον, τα ψάρια δεν τον προτιμούν και το μόνο που καταφέρνει είναι να τα κάνει «θάλασσα»

Η παραπάνω ιστορία δεν είναι άλλο, από το σενάριο του νέου διαφημιστικού σποτ της VNGroup Digital Marketing και περιγράφει με χιούμορ, αλληγορία και πολύ παραστατικό τρόπο την καθημερινότητα όσων ασχολούνται με το διαδίκτυο, με πολύ ταλαιπωρία και χωρίς αποτέλεσμα. Σ’ αυτό ακριβώς το σημείο, τη λύση θα δώσουν οι ειδικοί…

Απολαύστε το βίντεο…

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING