Connect with us

Επικαιρότητα

Ο Γιούρι Γκριγκόροβιτς στο Ηρώδειο!

GRIGOROVICH BALLET THEATRE OF RUSSIA

ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΟΛΙΣΤ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΜΠΟΛΣΟΪ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ, ΧΟΡΩΔΙΑ

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 ΣΤΙΣ 20.30

Επιτέλους, μετά από χρόνια ο θρύλος των Μπολσόι Γιούρι Γκριγκορόβιτς επιστρέφει στο Ηρώδειο! Με όλους τους συντελεστές του Γκριγκορόβιτς Μπαλέ (150 άτομα: μπαλέτο, ορχήστρα, χορωδία) αλλά και με κορυφαίους σολίστ του θεάτρου Μπολσόι παρουσιάζει τον Σπάρτακο του Αράμ Χατσατουριάν.

Πρόκειται για την παγκόσμια περιοδεία του εορτασμού 50 χρόνων από την πρώτη πρεμιέρα στα Μπολσόι. Επιθυμία του Γιούρι Γκριγκορόβιτς είναι αυτή η περιοδεία να φιλοξενηθεί και στο Ηρώδειο που αποτελεί το φυσικό σκηνικό της παράστασης.

Όπως αναφέρει και ο ίδιος ο Γκριγκορόβιτς στο σημείωμα του:

«Όταν παρουσίασα για πρώτη φορά τον Σπάρτακο στο Ηρώδειο με τα Μπολσόι ήταν τέτοια η συγκίνησή μου που έδωσα υπόσχεση να επιστρέφω κάθε φορά που μου δίνεται αυτή η δυνατότητα. Το θεωρώ το ιδανικό σκηνικό γι’ αυτή την παράσταση. Κάθε φορά προετοιμάζω την παράσταση ξανά από την αρχή με βάση αυτό το θέατρο.

Και κάθε φορά που περπατάω μέσα στο θέατρο και βλέπω από πάνω την Ακρόπολη, θυμάμαι πως η Ελλάδα ήταν και θα είναι η μεγάλη μας έμπνευση.

Ο Σπάρτακος του Αράμ Χατσατουριάν είναι ένα μοναδικό έργο για μπαλέτο βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα από την αρχαία ιστορία. Ο ήρωας ήταν μονομάχος θρακικής καταγωγής, που ηγήθηκε μεγάλης επανάστασης δούλων και άλλων καταπιεσμένων εναντίον των Ρωμαίων τον 1ο προχριστιανικό αιώνα, όταν η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν αήττητη. Ο δούλος μονομάχος, που επαναστάτησε στην καρδιά της Ιταλίας και έμεινε ασύλληπτος για τρία χρόνια, αποτέλεσε ένα ισχυρό πλήγμα για το γόητρο της Αυτοκρατορίας και αναδείχθηκε σε σύμβολο ηρωισμού και ελευθερίας.
Πρώτα, ο αρμενικής καταγωγής Ρώσος συνθέτης συνέθεσε μια εξαίσια και επική μουσική για το μπαλέτο Σπάρτακος (1956), εμπνεόμενος καθαρά από τη λαϊκή παράδοση του τόπου του.

Στη συνέχεια, ο χορευτής Γιούρι Νικολάγεβιτς Γκριγκόροβιτς που είναι ο σπουδαιότερος εν ζωή Ρώσος χορογράφος, δημιούργησε την εκπληκτική και δυναμική χορογραφία του Σπάρτακου με ομολογουμένως μεγάλες τεχνικές δυσκολίες για τους χορευτές. Η πρεμιέρα του έργου έγινε το 1968.

Οι λάτρεις του μπαλέτου θεωρούν τον Σπάρτακο υπέροχο συνδυασμό μουσικής και χορογραφίας και ένα από τα κορυφαία έργα του κλασικού ρεπερτορίου.

Ο Γιούρι Γκριγκόροβιτς μιλάει για τον Σπάρτακο:

«Η διαμάχη του Καλού με το Κακό που αντιπροσωπεύει ο Σπάρτακος είναι διαχρονική, ή καλύτερα σύγχρονη και κλασική μαζί, κάτι που την καθιστά συνώνυμη με την ίδια την αιωνιότητα. Παράλληλα, με εντυπωσίασε το πώς ο Χατσατουριάν εξέφρασε με γλυπτική ακρίβεια και δυναμικότητα αυτή την πάλη. Δεν δημιούργησε απλώς συναρπαστικές μελωδίες που μαγεύουν με τη δραματικότητά τους, αλλά πραγματική μουσική μπαλέτου, ικανή να εκφράσει βαθιά συναισθήματα και να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις.
Το 1968 λοιπόν και ενώ είχα ήδη γίνει καλλιτεχνικός διευθυντής του μπαλέτου Μπολσόι αποφάσισα να παρουσιάσω τη δική μου εκδοχή πάνω στη μουσική του Χατσατουριάν.

Η βάση του “Σπάρτακου” είναι το κλασικό στοιχείο, εμπλουτισμένο όμως με κάποιες σύγχρονες πινελιές. Στη σύγκριση αυτών των δύο μπορείς να διακρίνεις την αντοχή του κλασικού στον χρόνο και την ικανότητά του να είναι εξίσου σύγχρονο. Η πολιτική αλλάζει, τα καθεστώτα πέφτουν, ο “Σπάρτακος” όμως παραμένει ζωντανός εκφράζοντας υψηλά επιτεύγματα και αιώνιες συγκρούσεις: την επιθυμία για ελευθερία, την αγάπη και το μίσος. Για μένα ο “Σπάρτακος” είναι το σύμβολο των ομαδικών ανθρώπινων αγώνων.

Το 1977 στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού παρουσιάστηκαν από το θέατρο Μπολσόι τα μπαλέτα «Σπάρτακος», «Ζιζέλ», «Λίμνη των κύκνων». Χόρευαν η Νατάλια Μπεσμέρτνοβα και ο Μιχαήλ Λαβρόβσκι, η Εκατερίνα Μαξίμοβα και ο Βλαντίμιρ Βασίλιεβ, η Νίνα Τιμοφέγιέβα με τον Μαρίς Λιέπα και ο Αλεξάντρ Μπογκατιριόβ. Το ιστορικό αμφιθέατρο κάτω από την Ακρόπολη ήταν κατάμεστο. Χορεύαμε, με τα μάτια μας να βλέπουν από πάνω τον Παρθενώνα. Και μας φαινόταν τότε, πως το κλασικό μπαλέτο συναντιέται με το αιώνιο αρχαίο κλασικό, αυτό που έδωσε την αισθητική στον κλασικό χορό. Νιώσαμε τους εαυτούς μας να αγγίζουμε την ενέργεια του τεράστιου πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων.

Νιώθω συγκίνηση και δέος που θα το παρουσιάσω ξανά με τη νέα γενιά χορευτών και μάλιστα στην επέτειο των 50 χρόνων από την πρώτη του πρεμιέρα στο Μπολσόι.

Αλλά κυρίως νιώθω συγκίνηση που θα ξαναέρθω στην γενέτειρα του Θεάτρου – αυτής της σπουδαίας ανακάλυψης, χωρίς την οποία δεν μπορούμε να φανταστούμε την ζωή μας…»

Ζήστε από κοντά την μεγάλη επιστροφή του θρύλου των Μπολσόι Γιούρι Γκριγκορόβιτς στο ομορφότερο θέατρο του κόσμου!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 ΣΤΙΣ 20.30

GRIGOROVICH BALLET THEATRE OF RUSSIA

Με την συμμετοχή κορυφαίων σολίστ του Μπολσόι

ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ GRIGOROVICH BALLET

Μπαλέτο σε τρείς πράξεις, δώδεκα σκηνές και εννέα μονολόγους.

Δραματουργική επεξεργασία: Γιούρι Γκριγκορόβιτς βασισμένο στο βιβλίο του Ραφαέλο Τζιοβανόλι πάνω σε γεγονότα από την αρχαία ιστορία και σε σενάριο Ν.Βολκόφ).

Παραγωγή – Χορογραφία: Γιούρι Γκριγκορόβιτς

Σκηνικά – Κοστούμια: Σιμόν Βιρσαλάτζε

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Δύο ώρες και σαράντα λεπτά μαζί με δύο διαλείμματα

Οι πρωταγωνιστικοί ρόλοι ερμηνεύονται από κορυφαίους σολίστ των Μπαλέτων Μπολσόι. Συγκεκριμένα η διανομή έχει ως εξής:

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Σπάρτακος: DENIS RODKIN (Ντένις Ρόντκιν) Πρώτος σολίστ (PrincipalDancer) του θεάτρου Μπολσόι

Κράσσος: ALEXANDER VOLCHKOV (Αλεξάντερ Βολτσκόβ) Πρώτος σολίστ (Principal Dancer) του θεάτρου Μπολσόι

Αίγινα: EKATERINA SHIPULINA (Εκατερίνα Σιπούλινα) Πρώτη σολίστ (Principal Dancer) του θεάτρου Μπολσόι

Φρυγία: MARIA VINOGRATOVA (Μαρία Βινογκράτοβα) Πρώτη σολίστ (LeadingSoloist) του θεάτρου Μπολσόι

Ο κλασικός χορός είναι η δική μας γλώσσα έκφρασης. Και πηγή έμπνευσης είναι πάντα η μαγεία της τέχνης που μας έμαθαν οι Αρχαίοι Έλληνες. Ο ιδανικός χορευτής, η μπαλαρίνα πρέπει να προσέχει την σιλουέτα της, δεν πρέπει να έχει τίποτε περιττό. Είναι το απόλυτα συγκροτημένο ανθρώπινο σώμα, με βάση τα κλασικά αγάλματα της αρχαιότητας. Εμείς σε αυτό δίνουμε ζωή, προσπαθώντας να μην παραβιάζουμε την ισορροπία και την αρμονία του. Πρέπει να είμαστε σε απόλυτη συμφωνία με τους αρχαίους δημιουργούς. Η Ελλάδα –και για την τέχνη του χορού- σημαίνει πολύ περισσότερα απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε…

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικαιρότητα

Στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Φωτογραφία & Νόμος»

Κάποτε ήταν η φωτογραφία… Ελεύθερη κι ωραία, δημιουργική, ανεμπόδιστη. Μετά ήλθε η έννοια της πνευματικής ιδιοκτησίας. Με ευγενή σκοπό την κατοχύρωση των περιουσιακών και ηθικών δικαιωμάτων (copyright) των δημιουργών. Κάπου εκεί άρχισε η πολυπλοκότητα, ο διαχωρισμός πρωτότυπων και όχι έργων, η διάρκεια προστασίας, οι διεθνείς συμβάσεις, η πανσπερμία διατάξεων στις εθνικές νομοθεσίες, τα θέματα εναρμόνισης του copyright στις χώρες-μέλη ΕE κλπ.

Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα έγιναν πιο πολύπλοκα με τις διαφοροποιημένες από χώρα σε χώρα νομοθετικές προβλέψεις για το δικαίωμα φωτογράφησης σε δημόσιους χώρους και την προστασία της προσωπικότητας, που σχεδόν ακυρώνουν τη φωτογραφία δρόμου. Η πρόσφατα εφαρμοσμένη (από Μάιο του 2018) κοινοτική οδηγία General Data Protection Directive υποχρεώνει τους φωτογράφους σε ένα κυκεώνα περιορισμών εφόσον εμπλέκονται προσωπικά δεδομένα τρίτων. Και σα να μην έφθαναν αυτά, μπαίνει στο τραπέζι η μόλις ψηφισμένη (12 Σεπτ.) κοινοτική Coryright Directive. Σε αυτό το ρευστό, σαν κινούμενη άμμο, νομικό περιβάλλον, ο (ακόμη και ερασιτέχνης) φωτογράφος πρέπει να κινηθεί με προσοχή ώστε να αποφύγει προβλήματα.

Εισηγητές: Διονυσία Καλλινίκου Ομότιμη Καθηγήτρια Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ, Κωνστάντια Κυπρούλη, Δικηγόρος, Δ.Ν., Έλενα Σπυροπούλου Δικηγόρος, Διαμεσολαβήτρια Data Protection Officer, Σεραφείμ Τσούκος Δικηγόρος, LLM, Νομικός Σύμβουλος ΟΣΔ Φωτογράφων ΦΟΙΒΟΣ
Συντονιστής Συζήτησης: Παναγιώτης Καλδής

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εορτασμού των 30 χρόνων του Περιοδικού ΦΩΤΟγράφος, 1989 – 2018.

Ώρα προσέλευσης: 18:30

Continue Reading

Επικαιρότητα

Μαρίνα Προβατίδου έκθεση «Phenomenon Mother»

6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 – 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018

Την Τρίτη 6 Νοεμβρίου η γκαλερί «7» παρουσιάζει την καινούργια δουλειά της Μαρίνας Προβατίδου Χαρακτική – Εγκατάσταση – Video με τίτλο «Phenomenon Mother»

Η ανησυχία του φεμινισμού για τη σημασία της μητρότητας και τη σχέση «μητέρας / κόρης» πλαισιώνεται από την έγνοια που υπενθυμίζει στις γυναίκες να μην εγκλωβίζονται στη μητρότητά τους.

Η ψυχανάλυση αντιμετωπίζει το θέμα της μητρότητας με διαφορετικό τρόπο, εντούτοις η εικαστική αναπαράσταση και η καλλιτεχνική παρέμβαση αποπειράται να ερμηνεύσει με πιο διορατικό τρόπο το φαινόμενο «Μητέρα.» Η Μαρίνα Προβατίδου στη νέα ατομική της έκθεση «Phenomenon Mother» αντλεί από την ιστορικότητα και τη θεωρία, αλλά και από τη βιολογία της μητρότητας, έτσι ώστε να εξερευνήσει με ποιητικό τρόπο το προβληματικό αυτό φαινόμενο.

Ενσαρκώνοντας ρόλους σε χαρακτικά έργα αλλά και με περφόρμανς και δράσεις, η εικαστικός διερευνά τα διαχρονικά δίπολα μεταξύ των ρόλων Γιαγιά / Μητέρα / Κόρη με μια διάθεση να συμφιλιωθεί με τη σύγχρονη οικογενειακή τραγωδία.

Επιμέλεια έκθεση: Σωζήτα Γκουντούνα

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Θείος Βάνιας» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Θείος Βάνιας – Ένα τρυφερό ποίημα για το γελοίο της ανθρώπινης παραίτησης

Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά εγκαινιάζει την θεατρική περίοδο 2018 – 2019 με το αριστούργημα του Αντον Πάβλοβιτς Τσέχωφ Θείο Βάνια σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Γιώργου Κιμούλη ο οποίος ερμηνεύει και τον ομώνυμο ρόλο.

Το έργο θα παρουσιαστεί στην κεντρική σκηνή του ΔΘΠ στις 22 Νοεμβρίου και για λίγες παραστάσεις.

Για πολλά χρόνια ο Βάνιας και η ανηψιά του Σόνια ζουν ήρεμα και αρμονικά στην επαρχία συντηρώντας τα χτήματα και την περιουσία της οικογένειας. Όταν όμως ένα καλοκαίρι ο πατέρας της Σόνιας έρχεται από την πρωτεύουσα μαζί με τη νέα του γυναίκα, οι ανεκπλήρωτες επιθυμίες και οι κρυφές αντιπαλότητες της οικογένειας έρχονται στην επιφάνεια και καταστρέφουν κάθε ηρεμία. Η κρίση της μέσης ηλικίας, ο ανεκπλήρωτος έρωτας, τα οικονομικά συμφέροντα του καθενός, οι ενδοοικογενειακοί ανταγωνισμοί οδηγούν σε μία αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας. Είναι ο θυμός που δημιουργείται στον κάθε άνθρωπο, απ’ τη στιγμή που άλλο ήθελε να γίνει κι άλλο έγινε. Μία ιδιαίτερα ανθρώπινη ιστορία του Άντον Πάβλοβιτς Τσέχωφ, όπου η ψευδαίσθηση και η απόγνωση ανταγωνίζονται το χιούμορ και την ελπίδα. Πώς ζούμε; Ζούμε όπως θα θέλαμε; Ή όπως θέλουν οι άλλοι; Ένα τρυφερό ποίημα για το γελοίο της ανθρώπινης παραίτησης.

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: 
Τετάρτη, Πέμπτη & Παρασκευή 20:30
Σάββατο 18:00 και 21:00
Κυριακή 19:00

Εισιτήρια:
Διακεκριμένη: 30 € – Φοιτητικό-Ανέργων: 25 €
Α’ Ζώνη: 25 € – Φοιτητικό-Ανέργων: 20 €
B’ Ζώνη: 20 € – Φοιτητικό-Ανέργων: 15 €
Γ’ Ζώνη: 15 € – Φοιτητικό-Ανέργων: 10 €

Μετάφραση – σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ
Σκηνικά: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΩΣΤΕΑ
Κοστούμια: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ
Φωτισμοί: ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΛΤΣΟΥ

Παίζουν
ΒΑΝΙΑΣ: Γιώργος Κιμούλης
ΑΣΤΡΩΒ: Τάσος Νούσιας
ΕΛΕΝΑ: Στέλλα Καζάζη
ΣΕΡΕΜΠΡΙΑΚΩΦ: Γιώργος Ψυχογιός
ΜΑΡΙΝΑ: Μάγδα Λέκκα
ΣΟΝΙΑ: Χαρά Μάτα Γιαννάτου
ΜΑΡΙΑ: Μαίρη Νάνου
ΤΕΛΕΓΚΙΝ: Κώστας Κοράκης

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Η Επανένωση της Βόρειας με τη Νότια Κορέα (ΙΙΙ)» στο Θέατρο Τέχνης

“ Η ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ (ΙΙI)” , Ζοέλ Πομμερά  σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη (3 Οκτωβρίου 2018- 25 Νομεβρίου 2018ΥΠΟΓΕΙΟ)

Ο Νίκος Μαστοράκης ανεβάζει για τρίτη χρονιά στο Υπόγειο, με  ανανεωμένη ομάδα ηθοποιών, το σύγχρονο σπονδυλωτό έργο του Joël Pommerat: «La réunification des deux Corées» (Théâtre Odéon 2013).

Μικρές ιστορίες-εικόνες που μιλούν με μελαγχολία, σκληρότητα, μεταφυσική διάθεση αλλά και πολύ χιούμορ για το αδιέξοδο της αγάπης. Της αγάπης που δεν καταφέρνει να επανενώσει ποτέ πραγματικά «τη Βόρεια με τη Νότια Κορέα». Της αγάπης που είναι αλληλένδετη με την απώλεια. Εραστές, σύζυγοι, οικογένειες, φίλοι… Ακόμα και όταν καταφέρνουν ν΄ αγαπηθούν, συνειδητοποιούν ότι «η αγάπη δε φτάνει ». Ίσως γιατί: «η αγάπη δεν υπάρχει. Η αγάπη είναι μια επινόηση. Ένα παιχνίδι του μυαλού. Η αγάπη είναι ένα είδος αρρώστιας που μας κάνει να κάνουμε πράγματα τρελά, επικίνδυνα…»

Με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας

Παραστάσεις: Τετάρτη 8μμ, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 9.15μμ, Κυριακή 8μμ

Τιμές Εισιτηρίων:

Τετάρτη & Παρασκευή: 15€ γενική, 10€ μειωμένο και 8€ ανεργίας

Πέμπτη: 10€ γενική είσοδος

Σάββατο: 18€ γενική και 12€ μειωμένο και ανεργίας

Κυριακή: 16€ γενική και 12€ μειωμένο και ανεργίας

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Tailor Made Comedy» στο Θέατρο Ζίνα

Ετοιμαστείτε για την πιο αστεία βραδιά της ζωής σας!
Αν όχι για την πιο αστεία, σίγουρα, για την πιο βραδιά!

Πρεμιέρα: 27 Οκτωβρίου
Συνάντηση κορυφής επί σκηνής 

Μια αυτοσχεδιαστική παράσταση όπου το κοινό έχει τον έλεγχο Οραματιστείτε μια παράσταση με οσκαρικό σενάριο, πανάκριβα κοστούμια και φαντασμαγορικά σκηνικά. Τώρα ξεχάστε την και ελάτε να δείτε μια παράσταση που δεν έχει τίποτα από αυτά.

Οι τρεις χαρισματικοί κωμικοί, Δημήτρης Μακαλιάς, Ζήσης Ρούμπος και Λάμπρος Φισφής ανεβαίνουν από τέλη Οκτωβρίου στη σκηνή του θεάτρου Ζίνα και, υπακούοντας στις εντολές του κοινού, δημιουργούν κάθε φορά από το μηδέν μια παράσταση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας.

Είστε έτοιμοι να γίνετε σεναριογράφοι; Να τους κάνετε μαριονέτες, άβουλα πιόνια στις βουλές σας; Έρχεται το Tailor Made Comedy, ένα αυτοσχεδιαστικό show με χορό, τραγούδι, καταιγιστικό ρυθμό, κανένα σενάριο και φυσικά ό,τι άλλο αποφασίσετε. Γιατί σ’ αυτό το project, εσείς έχετε τον απόλυτο έλεγχο!

Ο Δημήτρης Μακαλιάς, ο Ζήσης Ρούμπος και ο Λάμπρος Φισφής γνωρίστηκαν πριν από επτά χρόνια, με αφορμή τη συνύπαρξή τους στο τηλεοπτικό «Κάψε το Σενάριο». Από τότε έχουν οργώσει όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό αυτοσχεδιάζοντας, κάτι το οποίο κάνουν με μεγάλη επιτυχία και διαδικτυακά μέσα από το YouTube. Όπου υπάρχει ένα κοινό πρόθυμο να τους μιλήσει και να παίξει μαζί τους, είναι πάντα εκεί. Έτοιμοπόλεμοι! Πιάνουν την επιθυμία σας με ταχύτητα που ξεπερνά αυτή του φωτός και την κάνουν παράσταση, η οποία σχολιάζει με χιούμορ, σαρκασμό αλλά και τρυφερότητα όλα τα μικρά μεγάλα της καθημερινότητας που μας ενώνουν και μας διχάζουν. Το μόνο που χρειάζονται από εσάς είναι τα υλικά. Αυτοί ξέρουν πώς να εκτελέσουν την πιο νόστιμη συνταγή. Αυτή που θα κάνει τα βράδια μας πιο ανάλαφρα, πετώντας από πάνω μας λυτρωτικά ό,τι βαραίνει την καρδιά μας.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Χριστούγεννα στην Αγία Πετρούπολη!

ST. PETERSBURG BALLET THEATRE OF RUSSIA

ΜΕ ΣΟΛΙΣΤ ΤΩΝ ΜΠΑΛΕΤΩΝ MARIINSKY
ΚΑΙ ΤΗΝ 60μελη ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ!

Ζήστε την μαγεία του κλασικού μπαλέτου με ζωντανή ορχήστρα!!!

ΑΠΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΕΩΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
CHRISTMAS THEATER
ΚΛΕΙΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ (ΒΕΪΚΟΥ)

Χριστούγεννα χωρίς Καρυοθραύστη δεν γίνεται. Η πιο χαρακτηριστική Χριστουγεννιάτικη παράσταση έρχεται και στο Christmas Theater. Και έρχεται από την πόλη που γέννησε αυτή την διάσημη παράσταση μπαλέτου που έγινε ταυτόσημη με τα Χριστούγεννα, την Αγία Πετρούπολη! Ζήστε την μαγεία των Χριστουγέννων με τον πιο αυθεντικό τρόπο. Τον Καρυοθραύστη της Αγίας Πετρούπολης με ζωντανή ορχήστρα! Στην παράσταση συμμετέχουν και διάσημοι σολίστ των μπαλέτων Μαριίνσκι (πρώην Κίροφ) της Αγίας Πετρούπολης.

«ΚΑΡΥΟΘΡΑΥΣΤΗΣ»

Μπαλέτο με ζωντανή ορχήστρα σε 2 πράξεις βασισμένο στο παραμύθι του E.T.A. Hoffman «Ο Καρυοθραύστης και ο Βασιλιάς των Ποντικών»

Το 1816 γράφτηκε ένα παραμύθι από το γερµανό συγγραφέα Έρνστ Χόφµαν µε τίτλο «Ο Καρυοθραύστης και ο βασιλιάς των ποντικών», το οποίο διασκευάστηκε από έναν από τους πιο πολυδιαβασμένους Γάλλους συγγραφείς, τον Αλέξανδρο Δουμά.

Η μαγευτική ιστορία του Χόφμαν ενέπνευσε τον Τσαϊκόφσκι να γράψει τη μουσική για τον «Καρυοθραύστη», το πιο λαμπρό του μπαλέτο.

Το 1891, ο Μαριούς Πετιπά, χορογράφος του Αυτοκρατορικού Μπαλέτου της Αγίας Πετρούπολης, αποφάσισε να χορογραφήσει τον «Καρυοθραύστη» και παρήγγειλε στον Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι τη σύνθεση της μουσικής. Η πρεμιέρα του μπαλέτου δόθηκε στις 18 Δεκεμβρίου του 1892 στο Θέατρο Μαριίνσκι. Το λιμπρέτο ήταν του Μαριούς Πετιπά και χορογραφία των Μαριούς Πετιπά και Λεβ Ιβάνοφ.

Ο Καρυοθραύστης παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Λονδίνο το 1934 και δέκα χρόνια αργότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Άρχισε να γνωρίζει επιτυχία σε παγκόσμια κλίμακα μόλις τη δεκαετία του ’60. Σήμερα είναι ένα από τα δημοφιλέστερα έργα στην ιστορία του μπαλέτου και συνώνυμο με τα Χριστούγεννα.

Το μπαλέτο St. Petersburg Ballet Theatre of Russia με κορυφαίους σολίστ του θεάτρου Μαριίνσκι αλλά και με ζωντανή ορχήστρα θα παρουσιάσουν και στην Αθήνα την ομορφότερη ιστορία των Χριστουγέννων.

Παραμονή Πρωτοχρονιάς και ο Σταλμπάουμ έχει στο σπίτι του μεγάλη γιορτή. Φίλοι συγκεντρωμένοι, το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο δεσπόζει και τα παιδιά ανυπομονούν να πάρουν τα δώρα τους. Ο Ντροσελμάγιερ απασχολεί τα παιδιά με τα τρικ του και τις κούκλες του που μοιάζουν σαν ζωντανές. Χαρίζει στην Μαρία μία καινούρια κούκλα, έναν Καρυοθραύστη.   Ο αδελφός της Μαρίας ο Φριτζ, τρομάζει την αδελφή του μ’ ένα κουρδιστό ποντίκι και της σπάει τον Καρυοθραύστη. Η γιορτή πλησιάζει στο τέλος της… οι καλεσμένοι φεύγουν, τα παιδιά πηγαίνουν για ύπνο.

Στο δωμάτιό της, κάτω από το μυστηριώδες φως του φεγγαριού, η Μαρία αποκοιμιέται αγκαλιά με τον Καρυοθραύστη της. Στο όνειρό της όλα μεταμορφώνονται. Ξαφνικά ένας στρατός από ποντίκια εισβάλλει στο δωμάτιο. Οι κούκλες- στρατιώτες με αρχηγό τον Καρυοθραύστη πολεμούν γενναία και κατατροπώνουν τα ποντίκια αλλά ο Καρυοθραύστης σκοτώνεται στη μάχη. Η Μαρία είναι απελπισμένη όμως ένα θαύμα συμβαίνει και η κούκλα ζωντανεύει και παίρνει τη μορφή του νεαρού Ντροσελμάγιερ. Αρχίζει να χιονίζει. Ο πρίγκιπας- Καρυοθραύστης οδηγεί τη Μαρία σ’ έναν παραμυθένιο κόσμο. Περνούν από διάφορα παράξενα μέρη και στη χώρα των Γλυκών στήνεται μια γιορτή προς τιμήν τους και όλοι έρχονται να χαιρετήσουν το νεαρό ζευγάρι. Εκεί ομολογούν τον έρωτά τους ο ένας για τον άλλον. Η Μαρία ξυπνάει και αντί για τη σπασμένη κούκλα βρίσκει τον Ντροσελμάγιερ, τον άνθρωπο που ερωτεύτηκε για πρώτη φορά στη ζωή της.

Στην παράσταση συμμετέχει και η 60μελής συμφωνική ορχήστρα του θεάτρου αλλά και διάσημοι σολίστ του θεάτρου Μαριίνσκι (πρώην Κίροφ) της Αγίας Πετρούπολης.

Αυτά τα Χριστούγεννα ζήστε την αυθεντική εμπειρία του Καρυοθραύστη με ζωντανή ορχήστρα από την υπέροχη Αγία Πετρούπολη!

 

ΚΑΡΥΟΘΡΑΥΣΤΗΣ
ST.PETERSBURG BALLET THEATRE OF RUSSIA

Με την συμμετοχή της 60μελούς ορχήστρας του θεάτρου 
Συμμετέχουν σολίστ του θεάτρου Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 20.00
ΠΕΜΠΤΗ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 20.00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 20.00
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 16.00 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 20.00
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 12.30 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 17.30
ΤΡΙΤΗ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 20.00
ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 16.00 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 20.00
ΠΕΜΠΤΗ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 20.00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 20.00
ΣΑΒΒΑΤΟ 29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 16.00 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 20.00
ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 12.30 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 17.30

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΚΙΔΑ (ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ)
VIP ΖΩΝΗ: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 54 ΕΥΡΩ, ΠΑΙΔΙΚΟ: 27 ΕΥΡΩ
Α ΖΩΝΗ: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 44 ΕΥΡΩ, ΠΑΙΔΙΚΟ: 22 ΕΥΡΩ
Β ΖΩΝΗ: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 36 ΕΥΡΩ, ΠΑΙΔΙΚΟ: 18 ΕΥΡΩ

ΚΕΡΚΙΔΑ (ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΕΡΚΙΔΑΣ)

Γ ΖΩΝΗ: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 26 ΕΥΡΩ, ΠΑΙΔΙΚΟ – ΕΦΗΒΙΚΟ – ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ – 65 , ΑΝΕΡΓΩΝ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ: 13 ΕΥΡΩ
Δ ΖΩΝΗ: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 18 ΕΥΡΩ, ΠΑΙΔΙΚΟ – ΕΦΗΒΙΚΟ – ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ – 65 , ΑΝΕΡΓΩΝ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ: 9 ΕΥΡΩ
Ε ΖΩΝΗ: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 10 ΕΥΡΩ, ΠΑΙΔΙΚΟ – ΕΦΗΒΙΚΟ – ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ – 65 , ΑΝΕΡΓΩΝ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ: 5 ΕΥΡΩ

ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 211 77 01 700

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING