Connect with us

Επικαιρότητα

200 χρόνια από την Επανάσταση: Ποια είναι η σύγχρονη Ελλάδα;»

«200 χρόνια από την Επανάσταση: Ποια είναι η σύγχρονη Ελλάδα;». Στο κρίσιμο αυτό ερώτημα επιχειρεί να δώσει απαντήσεις ένα πολυδιάστατο καλλιτεχνικό και επιστημονικό πρόγραμμα που υλοποιείται από το Θέατρο Τέχνης στο πλαίσιο και με τη στήριξη της διοργάνωσης «Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του δήμου Αθηναίων, μέγας δωρητής της οποίας είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2019 σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Κέντρο Έρευνας για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (ΚΕΑΕ). Στόχος του είναι να αναδείξει κείμενα και πρόσωπα της Επαναστατικής Περιόδου μέσα από τη σύγχρονη και διαφορετική κάθε φορά οπτική νεότερων και παλιότερων διακεκριμένων καλλιτεχνών, που έχουν σαν οδηγό τους πάντα τη φράση: «200 χρόνια από την Επανάσταση. Ποια είναι η σύγχρονη Ελλάδα;». Οι καλλιτέχνες καλούνται -καθένας μέσα από τη δική του ματιά και το δικό του τρόπο- να θέσουν ερωτήματα που αφορούν στο παρελθόν που διαμόρφωσε το σήμερα. Η είσοδος σε όλες τις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη για το κοινό.

Στο σύνολό του το πρόγραμμα του Θεάτρου Τέχνης εκτυλίσσεται στη διάρκεια της τριετίας 2018-2021. Η ιδέα γεννήθηκε μέσα από την ουσιαστική ανάγκη να γνωρίσουμε το παρελθόν μας προκειμένου να συνειδητοποιήσουμε πού βρισκόμαστε σήμερα. Συζητήσεις με το κοινό, διαλέξεις, στρογγυλές τράπεζες, αναγνώσεις κειμένων, διαγωνισμός νέων θεατρικών κειμένων, θεατρικά αναλόγια, δρώμενα, συναυλίες κτλ., θα πραγματοποιούνται μέχρι το 2021 στο Θέατρο Τέχνης. Οι εκδηλώσεις θα κορυφωθούν με την παρουσίαση μιας μεγάλης θεατρικής παραγωγής που θα πραγματοποιηθεί το 2021 και που θα αντλήσει υλικό από όλες τις δράσεις του τριετούς προγράμματος.

Υπεύθυνη επιστημονικού προγράμματος: Καλή Παγουλάτου-Κυπαρίσση

Υπεύθυνη καλλιτεχνικού προγράμματος: Μαριάννα Κάλμπαρη

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Επιστημονικό πρόγραμμα:

1821 «Οι δύσκολες πλευρές ενός πολυμέτωπου αγώνα»

Ένα συναρπαστικό «μάθημα» ιστορίας στη σκηνή ενός ιστορικού θεάτρου  Μαρία Ευθυμίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ιστορίας Νέου Ελληνισμού, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η πρώτη ομιλία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019. Οι επόμενες είναι:

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2019

Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2019

Ώρες: 5.00 – 8.30μμ

Χώρος: ΥΠΟΓΕΙΟ, Πεσμαζόγλου 5

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Στα μαθήματα αυτά θα αντιμετωπισθεί η Επανάσταση του 1821 και τα πολύπλοκα κοινωνικά, διπλωματικά, ηθικά, ιδεολογικά και πολιτικά θέματα που την απασχόλησαν. Θα απαντηθεί το ερώτημα εάν ήταν Επανάσταση ή όχι και, εάν ναι, ως προς τι. Θα διερευνηθούν οι αιτίες των δυσλειτουργιών που την έβλαψαν αλλά και των εμφύλιων συγκρούσεων που την έφεραν στα πρόθυρα του τέλους. Θα εντοπισθούν προσωπικές συμπεριφορές, παραδοσιακές αγκυλώσεις, ιδεολογικές εμμονές παράλληλα με υπερβάσεις και εκτινάξεις που την ελάμπρυναν.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Καλλιτεχνικό πρόγραμμα:

«Η ΓΥΝΑΙΚΑ στην ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ»

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Α) Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Τρίτη 5/2,

Ώρα: 7.00 μμ

Χώρος: ΥΠΟΓΕΙΟ, Πεσμαζόγλου 5

Ο Βασίλης Παπαβασιλείου εγκαινίασε πέρυσι με μεγάλη επιτυχία τη δράση:

«21 καλλιτέχνες συναντώνται επί σκηνής με 21 ήρωες-πρόσωπα της Επανάστασης που τους εμπνέουν» που πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2021. Η «συνάντηση» του με τον Ιωάννη Καποδίστρια πραγματοποιήθηκε υπό τον τίτλο: «Τα πρώτα 200 χρόνια είναι δύσκολα: προεόρτια μιας επετείου που επίκειται».

Τη σκυτάλη τώρα παίρνουν οι ηθοποιοί Κάτια Γέρου, Κωνσταντίνα Τάκαλου, Μαριάννα Κάλμπαρη που θα «συναντηθούν» επί σκηνής με τις τρεις αγωνίστριες του ’21: Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, Μαντώ Μαυρογένους και Δόμνα Βισβίζη.

Τρεις γυναίκες ηθοποιοί, λίγο πριν την παράσταση που παίζουν το ίδιο βράδυ, λίγο πριν ζωντανέψουν στη σκηνή του Υπογείου τις «Δούλες» του Ζενέ, «συναντώνται» με τρεις γυναίκες αγωνίστριες του ’21. Διαβάζουν αποσπάσματα κειμένων που γράφτηκαν για εκείνες ή λόγια που είπαν εκείνες. Μιλούν για εκείνες. Μιλούν για τη γυναίκα- αγωνίστρια και τη γυναίκα- «δούλα» του τότε και του σήμερα.

Β) Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ / ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα 11/2

Ώρες: 7.30 μμ-10.00μμ

Χώρος: ΥΠΟΓΕΙΟ, Πεσμαζόγλου 5

Υπό μορφή θεατρικού αναλογίου θα παρουσιαστούν δύο πολύ ενδιαφέροντα κείμενα της περιόδου: Το πρώτο, γράφτηκε από γυναίκα και έχει ως θέμα την ίδια την Επανάσταση. Πρόκειται για το έργο της Ευανθίας Καΐρη: «ΝΙΚΗΡΑΤΟΣ» ( 1826)

Το δεύτερο γράφτηκε από άνδρα. Είναι η «ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΑ»(1841) του Δημήτρη Βυζάντιου που έχει ως κύριο θέμα τη θέση και την εικόνα της γυναίκας στην μεταεπαναστατική Ελλάδα. Μια Ελλάδα που μάταια αναζητά την ταυτότητα της μιμούμενη τα ευρωπαϊκά πρότυπα της εποχής.

Δύο εξαιρετικά κείμενα σε υπέροχη γλώσσα που μας μεταφέρουν ατόφιο το κλίμα και τα ήθη της εποχής ζωντανεύουν σε ενιαία παρουσίαση υπό μορφή θεατρικού αναλογίου.

Αλφαβητικά διαβάζουν οι ηθοποιοί : Κωνσταντίνος Ευστρατίου, Σύρμω Κεκέ, Κώστας Κουτσολέλος, Νέστωρ Κοψιδάς, Μενέλαος Κυπαρίσσης, Κατερίνα Λυπηρίδου, Δημήτρης Μαγγίνας, Μαριλένα Μόσχου, Ηλέκτρα Νικολούζου, Δημήτρης Πασσάς.

Συμμετέχουν σπουδαστές της Δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης

Σκηνοθετική επιμέλεια: Κατερίνα Γεωργουδάκη, Μαριάννα Κάλμπαρη

Μουσική επιμέλεια: Νέστωρ Κοψιδάς

Ζωντανή μουσική: Κωνσταντίνος Ευστρατίου

Σκηνογραφική επιμέλεια: Χριστίνα Κάλμπαρη

Επιμέλεια Φωτισμού: Στέλλα Κάλτσου

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επικαιρότητα

Δημήτρης Ρολόγης: «Δυνατό χαρτί» στο ευρωψηφοδέλτιο του Κινήματος Αλλαγής

Για τον Καθηγητή Νευροχειρουργικής Δημήτρη Ρολόγη δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει βοηθήσει και βοηθά μέσω της δουλειάς του χιλιάδες κόσμο, ενώ διαθέτει ένα από τα πλουσιότερα βιογραφικά σε έναν από τους πιο ευαίσθητους τομείς. Αυτόν της υγείας.

Η επιλογή της Φώφης Γεννηματά να τον συμπεριλάβει στη λίστα των υποψηφίων ευρωβουλευτών δεν ήταν τυχαία.

Ο Δημήτρης Ρολόγης συνετέλεσε σε σημαντικό βαθμό στην αρχική ανάπτυξη του «Εθνικού Συστήματος Υγείας» όταν αυτό πρωτοεφαρμόστηκε, τόσο σαν νοσοκομειακός γιατρός πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, όσο και σαν μέλος ειδικών Επιτροπών του «Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας», επί Υπουργίας Γιώργου Γεννηματά, όπως στην «Επιτροπή Εκπαίδευσης του ΚΕΣΥ», στην «Επιτροπή Οργάνωσης Νευροχειρουργικών Υπηρεσιών» του Υπουργείου Υγείας, κλπ.

Επίσης, υπήρξε από το 1986 και για αρκετά έτη μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Ε.Κ.Α.Β.

Η Νευροχειρουργική Κλινική του Γενικού Κρατικού Αθηνών, επί θητείας του, υπήρξε απολύτως επιτυχής και αποδοτική, τόσο από πλευράς αριθμού χειρουργικών επεμβάσεων, όσο και από πλευράς κλινικών αποτελεσμάτων, χαρακτηρίστηκε δε ως «κέντρο αναφοράς» για την αντιμετώπιση ιδιαίτερα δύσκολων και λεπτών Νευροχειρουργικών επεμβάσεων του εγκεφάλου (ενδοκρανιακά ανευρύσματα, όγκοι εγκεφάλου και αδενώματα υποφύσεως).

Ήταν από τους πρώτους Νευροχειρουργούς στην Ελλάδα, που επέβαλε στη Νευροχειρουργική τη χρήση του Χειρουργικού Μικροσκοπίου και εισήγαγε τη λεγομενη «Μικρο-νευροχειρουργική» (Micro-neurosurgery).

Ταυτόχρονα, δημιούργησε την πρώτη στην Ελλάδα εξειδικευμένη Μονάδα Εντατικής Παρακολούθησης για ασθενείς με σοβαρά προβλήματα εγκεφάλου (Neuro-ICU) σε ποιοτικό επίπεδο εφάμιλλο των καλυτέρων της Ευρώπης.

Επιπροσθέτως, η Κλινική αυτή αποτέλεσε το Κέντρο Εκπαίδευσης πολλών σημερινών αρίστων Νευροχειρουργών και έχει χαρακτηριστεί ως «Σχολή Ρολόγη».

Το 1995 υπέβαλε παραίτηση από το ΕΣΥ και έκτοτε λειτουργεί στον λεγόμενο «ιδιωτικό τομέα», με πιο πρόσφατη τη συνεργασία του με το Θεραπευτήριο «Μετροπόλιταν», στο οποίο εργάζεται ως Διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής και παράλληλα λειτουργεί και ως Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής.

Τον Δεκέμβριο του 2000 εξελέγη Αναπληρωτής Καθηγητής Νευροχειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, θέση από την οποία παραιτήθηκε το έτος 2005.

Είναι μέλος σε πολλές Ελληνικές και Ευρωπαϊκές Επιστημονικές Εταιρείες.

Δημήτρης Ρολόγης Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΚΙΝ. ΑΛ. Αν. Καθηγητής Νευροχειρουργικής

Continue Reading

Επικαιρότητα

Υπαίθρια εικαστικά παιχνίδια στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

Κάθε άνοιξη, η αγαπημένη σειρά εικαστικών παιχνιδιών επιστρέφει στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου και… «Στην αυλή του εργοστασίου»! Από την Κυριακή 21 Απριλίου -και για δύο ακόμη Κυριακές– οι μικροί μας φίλοι απασχολούνται δημιουργικά, έρχονται σε επαφή με την τέχνη πέρα από το πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού προγράμματος και πειραματίζονται με μικτές τεχνικές και νέους τρόπους έκφρασης, κάθε φορά με μια διαφορετική θεματική.

Κάτω απ’ το ζεστό ανοιξιάτικο ήλιο, λοιπόν, θα φτιάξουμε έναν εντυπωσιακό κήπο! Μαθαίνουμε πώς κατασκευάζονται τα γλυπτά, ανακατεύουμε χρώματα και επιλέγουμε ανακυκλώσιμα υλικά για να φιλοτεχνήσουμε πολύχρωμα ανοιξιάτικα δέντρα και λουλούδια! Κόβουμε διαφορετικών ειδών χαρτιά σε μικρά-μικρά κομμάτια, δημιουργούμε πέταλα σε ιδιαίτερα σχήματα και παίρνουμε τους μαρκαδόρους και τις ξυλομπογιές μας για να διακοσμήσουμε ευφάνταστα τον κήπο μας. 

Φοράμε το καπέλο μας, τις ποδιές μας και είμαστε έτοιμοι για μια απολαυστική εικαστική περιπέτεια… στην αυλή του εργοστασίου!

Continue Reading

Επικαιρότητα

Η Σταχτοπούτα απόψε ΔΕΝ!

To Hellenic American College (HAEC) σε συνεργασία με την Ελληνοαμερικανική Ένωση και με τη στήριξη της διοργάνωσης Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων, παρουσιάζουν την performance «Η Σταχτοπούτα απόψε ΔΕΝ!» της ομάδας Motus. Οι παραστάσεις πραγματοποιούνται στις 9, 11, 12 & 15 Απριλίου 2019, στις 20:00, στην Γκαλερί Κέννεντυ της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (Μασσαλίας 22, Αθήνα).

H κινητική performance της καλλιτεχνικής ομάδας Motus βασίζεται στην Σταχτοπούτα, μια χιλιοειπωμένη ιστορία, προσαρμοζόμενη στην εκάστοτε παράδοση και εποχή. «Η ιστορία της Σταχτοπούτας» αναφέρουν οι συντελεστές, «αποτέλεσε για εμάς πρόκληση. Είδαμε με το προσωπικό μας πρίσμα έναν πολυ-πολιτισμικό μύθο που εξελίσσεται από τα βάθη των αιώνων κι αλλάζει μαζί με τα ήθη και τα πρότυπα της εποχής. Έχοντας μεγαλώσει στον απόηχο του φεμινιστικού κινήματος, έχοντας βιώσει και την απαξίωσή του και μιλώντας με όρους ψυχολογίας πια για το «Σύνδρομο της Σταχτοπούτας», χρησιμοποιούμε το αρχέτυπο της ηρωίδας ως σύμβολο αμφισβήτησης. Διεκδικώντας την αυτοτέλειά της δεν προσμένει σε «από μηχανής πρίγκιπες» και θαύματα, παρά ανατρέχει σε όλη την ιστορική γνώση και τη διαλεκτική που έχει αναπτύξει η εξέλιξη της ψυχανάλυσης και της φιλοσοφίας πάνω στο θέμα της εξουσίας και της εξάρτησης».

Την κινητική περφόρμανς ακολουθεί ανοιχτή συζήτηση με το κοινό κατά την οποία η ομάδα Motus θα αναφερθεί στην έρευνά της και τον τρόπο εργασίας της.

Η εκδήλωση εντάσσεται στη θεματική ενότητα «Το Βιβλίο και οι Τέχνες» της διοργάνωσης Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων, μέγας δωρητής της οποίας είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Χορογραφική επιμέλεια και εκτέλεση: Βάσια Ζορμπαλή, Εύα Μπουρνιά, Ελεονώρα Σπυροπούλου, Εύη Ψάλτου

Μουσική επιμέλεια: Χάρης-Χρήστος Σταματόπουλος

Κοστούμια: Σταματία Μεγκλά

Σκηνικός χώρος: Ομάδα Motus

Σχεδιασμός έντυπου υλικού: Κώστας Μπεβεράτος

Χορηγός οσπρίων: Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε.

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Οι μίμοι» του Ηρώνδα

Το μαγικό σύμπαν των Μίμων, πιο κοντά στις περιοχές της Νέας Κωμωδίας, έρχεται πληθωρικό και υποκριτικά ακραίο, ν’ αποκαλύψει τις πρώτες ακόμα πηγές της έκφρασης. Με τους ανθρώπινους τύπους του, μαστροπούς, μεσίτρες, δασκάλους, βιοτέχνες, την ατμόσφαιρα της πολιτείας, το θόρυβο των δρόμων της, τα μαγαζιά, τα δικαστήρια, τα σχολεία και τα κακόφημα σπίτια της. Ένας κόσμος που βρίσκει τρόπους να ευχαριστιέται και να ευχαριστεί, να διασκεδάζει, να επιβιώνει με πονηριά και χάρη, αν και φτωχός και ξεπεσμένος, προσφέροντας στιγμές ακριβής ευφορίας. Γιατί πάντα, σε στιγμές που όλα είναι μπερδεμένα και σκοτεινά, πηγαίνοντας κανείς στις πηγές, αποκομίζει γνώση κι ευχαρίστηση, την οποία ελπίζει απλόχερα να προσφέρει στους άλλους.

Οι μίμοι ήταν σύντομοι θεατρικοί διάλογοι που ζωντάνευαν μυθολογικά επεισόδια ή στιγμιότυπα του καθημερινού βίου. Η δωρική αυτοσχέδια φάρσα ήταν η πρώτη μορφή που είχε η δραματική τέχνη στην Ελλάδα. Με την άνθηση, όμως, της μεγάλης ποιητικής θεατρικής τέχνης στις αρχές του 5ου π.Χ. αιώνα, η εικόνα άλλαξε. Το αυτοσχέδιο θέατρο συγκέντρωσε τα έθιμα και τα θέματά του και μετανάστευσε στις δωρικές αποικίες της Σικελίας. Η λέξη μίμος πρωτακούστηκε εκεί. Ο Ηρώνδας σταδιοδρόμησε στο πρώτο μισό του 3ου π.Χ. αιώνα, πιθανότατα στην Αλεξάνδρεια και την Κω. Το έργο του ήταν άγνωστο έως το 1889, όταν βρέθηκε ένας παπύρινος κύλινδρος με οχτώ μιμοδράματά του. Οι πληροφορίες για τις παραστάσεις του Ηρώνδα στην αρχαιότητα είναι περιορισμένες. Οι μίμοι ανέβαζαν μπουφόνικες παραστάσεις περιοδεύοντας σε περιοχές της Αττικής και συμμετέχοντας σε συμπόσια. Σπάνια δείγματα ελληνικού μιμοθεάτρου, που διατήρησαν τη διαχρονικότητά τους. Και με την καρδιά του θεάτρου να χτυπά σήμερα μέσα τους, πιο δυνατά από ποτέ.

Συντελεστές:
Μετάφραση: Θεόδωρος Στεφανόπουλος
Σκηνοθεσία: Άννα Κοκκίνου
Σκηνικά – Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Μάσκες: Μάρθα Φωκά
Επιμέλεια κίνησης: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Βοηθός Σκηνοθέτιδος: Μιχάλης Αγγελίδης
Φωτογραφίες: Δημήτρης Ταμπάκης
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ελεάννα Γεωργίου

Παίζουν:
Ρηνιώ Κυριαζή, Νίκος Νίκας, Ρίτα Λυτού, Μαρίζα Θεοφυλακτοπούλου, Αλκίνοος Δωρής, Άννα Κοκκίνου

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Με μία αναπνοή»

Ένα ποιητικό αφήγημα σε δύο μέρη, με την Όλια Λαζαρίδου και τον Νίκο Ξυδάκη.

Ένας μοναδικός συνδυασμός Λόγου και Μουσικής, μια ξεχωριστή παράσταση μέσα από την οποία ζωντανεύουν, με τις αφηγήσεις και την ερμηνεία δύο μεγάλων καλλιτεχνών, το έργο του εθνικού μας ποιητή. Στο πρώτο μέρος της παράστασης παρουσιάζεται ο Λάµπρος του Διονυσίου Σολωμού, μια από τις πιο αινιγματικές μορφές του έργου του. Η ηθοποιός Όλια Λαζαρίδου και ο μουσικός Μιχάλης Νικόπουλος θα μας αφηγηθούν τη σκοτεινή του ιστορία του σαν ένα λαϊκό τραγούδι. Στο δεύτερο μέρος της παράστασης ο Νίκος Ξυδάκης ερμηνεύει, σαν έναν εσωτερικό μονόλογο, ποιήματα του Διονυσίου Σολωμού μελοποιημένα από τον ίδιο. Τον συνοδεύει στο κανονάκι η Έφη Ζαϊτίδου.

H διάρκεια της παράστασης είναι 55 λεπτά.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Καθαρά Δευτέρα στην Αθήνα

Οι εορταστικές εκδηλώσεις της Αποκριάς του Δήμου Αθηναίων ολοκληρώνονται την Καθαρά Δευτέρα 11 Μαρτίου στο Λόφο του Φιλοπάππου, όπου μικροί και μεγάλοι θα γιορτάσουν παραδοσιακά τα κούλουμα με τον Σπύρο Πολυκανδριώτη και το συγκρότημά του με παραδοσιακά, ρεμπέτικα και σμυρνέικα τραγούδια.

Γιορτή για τα Κούλουμα θα πραγματοποιηθεί επίσης στο Πάρκο για το Παιδί και τον Πολιτισμό (ΚΑΠΑΨ), με παραδοσιακή μουσική και χορούς από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Άνω Αμπελοκήπων.

Καθαρά Δευτέρα 11 Μαρτίου
• 11:00 Λόφος Φιλοπάππου
Μελωδίες με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα δήμου Αθηναίων
12:00 Συναυλία με το συγκρότημα του Σπύρου Πολυκανδριώτη με παραδοσιακά, ρεμπέτικα και σμυρνέικα τραγούδια.
• 11:00 Πάρκο για το Παιδί και τον Πολιτισμό Κ.Α.Π.Α.Ψ
Παραδοσιακό γλέντι με μουσική και χορούς από τον Πολιτιστικό σύλλογο Άνω Αμπελοκήπων

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING