Connect with us

Επικαιρότητα

Τζακ ποτ στην κλήρωση του Τζόκερ!

Τζακ ποτ σημειώθηκε στην κλήρωση του Τζόκερ καθώς δεν αναδείχθηκε κάποιος νικητής.

Οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κληρωτίδα είναι οι: 2, 10, 12, 14, 30 και Τζόκερ ο αριθμός 3.

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικαιρότητα

Madeleine Peyroux «Anthem World Tour»

Η τζαζ είναι η γλώσσα των συναισθημάτων μας!
Η αξία διάδοχος της Billie Holiday, της Edith Piaf και της Ella Fitzgerald τραγουδάει τα τζαζ Χριστούγεννα στη Νέα Υόρκη και μας αποδεικνύει ότι η ζωή, μοιάζει με την τζαζ είναι καλύτερη όταν αυτοσχεδιάζεις!

Η Billie Holiday του σήμερα, μία από τις κορυφαίες σύγχρονες φωνές της jazz, η Madeleine Peyroux (Μαντλέν Πεϊρού), που σε όλες τίς μέχρι τώρα εμφανίσεις της στην Ελλάδα έχει εισπράξει αποθεωτική υποδοχή από κοινό και κριτικούς, επιστρέφει στην Αθήνα για μια τζαζ χριστουγεννιάτικη συναυλία στο Christmas Theater. Θα παρουσιάσει τραγούδια από το νέο της άλμπουμ, Anthem, αλλά και τα αγαπημένα τραγούδια από όλη την καλλιτεχνική της πορεία.

Η Madeleine Peyroux είναι από τις σύγχρονες γυναικείες φωνές που ακολουθούν το ύφος των μεγάλων κυριών της jazz της δεκαετίας του ’30. Μαγεύτηκε και ακολούθησε το ερμηνευτικό τους στυλ από πολύ μικρή. Γεννήθηκε στην Αμερική, περιπλανήθηκε στο Μπρούκλιν και στην Καλιφόρνια και στα 13 της μετακόμισε με τη μητέρα της στο Παρίσι. Στα 15 παράτησε το σχολείο για να ακολουθήσει μια μπάντα μουσικών του δρόμου στα στενά του Quartier Latin. Μαζί τους έμαθε «να αγαπά την αντήχηση της φωνής της στα σοκάκια του Παρισιού». Και «ψήθηκε» στα jazz και blues κομμάτια της Billie Holiday που τόσο αγαπούσε, ώστε η χροιά της φωνής της και η εκφορά των λέξεων να θυμίζουν το ίνδαλμά της.

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Η ζωή είναι αγρίως απίθανη» στην Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου!

Η Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου σε συνεργασία με το Θέατρο Δωματίου, τη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη και τις Εκδόσεις Ωκεανίδα, καλούν το κοινό σε μια ξεχωριστή εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από το θάνατο της συγγραφέως Μαργαρίτας Καραπάνου. Στον ατμοσφαιρικό και φιλόξενο χώρο του Kinonό στο Κουκάκι,τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου στις 9 μ.μ. τα έργα της Μαργαρίτας Kαραπάνου θα ζωντανέψουν μέσω θεατρικών αναγνώσεων από το Θέατρο Δωματίου (Άντζελα Μπρούσκου, ηθοποιός–σκηνοθέτρια, Παρθενόπη Μπουζούρη, ηθοποιός).

Παράλληλα θα υπάρχει βίντεο-προβολή με σκηνές από μυθιστορήματά της που μετέφερε στη σκηνή το Θέατρο Δωματίου («Ναι» 2002, «Μαμά – Η ζωή είναι αγρίως απίθανη», Στέγη Ιδρύματος Ωνάση 2011), με φωτογραφίες χειρογράφων των βιβλίων της, αλλά και φωτογραφίες από το προσωπικό της αρχείο που φυλάσσεται στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα. Η περφόρμανς θα κορυφωθεί με μια γιορτή με τις αγαπημένες μουσικές της συγγραφέως (Paul Anka, Bee Gees, David Bowie, κ.ά.). Τη μουσική επιμέλεια θα έχει η Ladydust. Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για το κοινό. Πληροφορίες στο τηλ. 211-4086826.

Για τα παραπάνω έργα της έχει πει χαρακτηριστικά η Καραπάνου: Λες «ναι» στη ζωή, όταν έχεις «πεθάνει» λίγο. Χωρίς πόνο δεν υπάρχει ζωή, η ζωή είναι η μνήμη του πόνου…»… «Το Μαμά είναι ένας διάλογος μεταξύ μητέρας και κόρης. Βίαιος, αλλά πολύ τρυφερός. Συχνά μέσα στην αγάπη υπάρχει και μίσος. Το Η ζωή είναι αγρίως απίθανη δεν είναι ημερολόγιο, είναι σαν έλικας, γιατί γυρίζει συνέχεια γύρω από τον εαυτό του. Όλα τα βιβλία είναι σαν έλικας που γυρίζει γύρω από τον εαυτό του».. «Μπορούμε να ξεπεράσουμε τους γονείς μας μέσα από την αγάπη μας γι’ αυτούς. Την αγάπη που μάς έδωσαν, να τη μεταθέσουμε αλλού, σ’ άλλους ανθρώπους, σε έργα. Αλλιώς, χωρίς αγάπη, η ζωή δεν έχει νόημα».

Η εκδήλωση εντάσσεται στην ενότητα ‘Ένας Κόσμος Συγγραφείς’ της Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων, μέγας δωρητής της οποίας είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος – μια από τις ιδιαίτερα πετυχημένες ενότητες της διοργάνωσης, μέσα από την οποία αγαπημένοι Έλληνες και ξένοι συγγραφείς συστήνονται με το κοινό, σε εκδηλώσεις ανοικτές για όλους και σε συνδυασμό με άλλες τέχνες. Γιατί όπως είχε πει και η Μαργαρίτα Καραπάνου: «Όλοι οι μεγάλοι συγγραφείς ανοίγουνε πόρτες στο άπειρο… Σου αλλάζουν τη ζωή, σε αλλάζουν κι εσένα».

To φωτογραφικό υλικό που προβάλλεται κατά τις θεατρικές αναγνώσεις παραχωρήθηκε από το Αρχείο Μαργαρίτας Καραπάνου, Γεννάδειος Βιβλιοθήκη, Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα.

Η Μαργαρίτα Καραπάνου (1946-2008) γεννήθηκε στην Αθήνα, κόρη της πεζογράφου Μαργαρίτας Λυμπεράκη και του ποιητή Γιώργου Καραπάνου. Μεγάλωσε στην Ελλάδα και στη Γαλλία και σπούδασε κινηματογράφο στο Παρίσι. Εργάστηκε ως νηπιαγωγός στην Αθήνα. Τα βιβλία της «Η Κασσάνδρα και ο λύκος», «Ο υπνοβάτης» και «Rien ne va plus» εκδόθηκαν στην Ελλάδα, στις ΗΠΑ, στην Αγγλία, στη Γαλλία, στη Σουηδία, στο Ισραήλ, στη Γερμανία, στην Ολλανδία και στην Ιταλία. Αποσπάσματα των έργων της ανθολογήθηκαν σε βιβλία και σημαντικά λογοτεχνικά περιοδικά πλάι σε κείμενα των Λιούις Κάρολ, Τζέην Μπόουλς, Αναΐς Νιν, Τζων Φόουλς, Πέτερ Χάντκε, Κάρλος Φουέντες, Μίλαν Κούντερα, κ.ά. Το 1988 το μυθιστόρημά της «Ο υπνοβάτης» τιμήθηκε στη Γαλλία με το Βραβείο Καλύτερου Ξένου Μυθιστορήματος. Ακολούθησαν τα βιβλία της «Ναι», «Lee και Lou», «Μαμά», «Μήπως;» (συνομιλίες με τη Φωτεινή Τσαλίκογλου) και τα ημερολόγιά της με τίτλο «Η ζωή είναι αγρίως απίθανη», το 2008, τα οποία κρατούσε από τα 13 της έως τα 33 της χρόνια.

Το Θέατρο Δωματίου ιδρύθηκε το 1993 στην Αθήνα, από την ηθοποιό-σκηνοθέτη Άντζελα Μπρούσκου και την ηθοποιό Παρθενόπη Μπουζούρη. Αποτελείται από πυρήνα ηθοποιών και άλλων συνεργατών πού δουλεύουν συστηματικά υπό μορφή εργαστηρίων με στόχο την διεύρυνση των υποκριτικών μεθόδων και πρακτικών για την κατάκτηση ενός κοινού κώδικα απέναντι στις απαιτήσεις της σύγχρονης θεατρικής αναζήτησης. Ο συμβατικός χώρος της παράστασης μέσα από αυτή την προσέγγιση μετατρέπεται σε πεδίο σύγκρουσης, ανοιχτού διαλόγου και σκέψης ανάμεσα σε ηθοποιούς και κοινό, καθώς η τέχνη τοποθετείται στο κέντρο μίας βίαιης επικαιρότητας. Το Θέατρο Δωματίου ανέβασε τα έργα «Ναι» (2002) και «Μαμά-Η ζωή είναι αγρίως απίθανη» (2011) της Μαργαρίτας Καραπάνου. Όπως είχε σχολιάσει το 2002 η ίδια η συγγραφέας: «Με την Άντζελα και την Νόπη δεν ανησυχούσα καθόλου για τη μοίρα του βιβλίου μου. Ήταν και οι δυο τους πολύ “Ναι” … Κι’ ό,τι δεν ήταν “Ναι”, το πετάξαμε. Έχω όσο τρακ έχουνε και οι δύο υπέροχες ηθοποιές. Ένα τρακ πολύ “Ναι”… !

Το πρόγραμμα της διοργάνωσης ‘Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου’ του δήμου Αθηναίων υλοποιείται χάρη στη στήριξη και των δωρητών: Μέγας δωρητής είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Χρυσοί δωρητές είναι το Ίδρυμα Ι. Λάτση και η εταιρία Core Α.Ε. Δωρητές είναι το Ίδρυμα Ωνάση, το Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (ΚΙΚΠΕ), το Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδη και ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων Λόγου (ΟΣΔΕΛ). Πολύτιμοι υποστηρικτές είναι η Aegean Airlines, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η εταιρία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Η νεράιδα και το παληκάρι» στο Θέατρο Broadway

Η ΒroadwayShow Productions, παρουσιάζει 50 χρόνια μετά, την αισθηματική κωμωδία της Finos Films, η «Η νεράιδα και το παληκάρι» για πρώτη φορά στο θέατρο σε διασκευή –σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη, με τους Μαρία Κορινθίου, Παναγιώτη Πετράκη και τον Γιώργο Κωνσταντίνου στο ρόλο του πατέρα Φουρτουνάκη, σε μια παραγωγή με 30μελή θίασο, παραδοσιακό Κρητικό χορευτικό σύλλογο και τον Κρητικό λυράρη Νίκο Ζωιδάκη με την ορχήστρα του να ερμηνεύει ζωντανά στη σκηνή μαντινάδες, παραδοσιακές Κρητικές αλλά και νέες μελωδίες με την υπογραφή του.

Συντελεστές:
Κείμενο: Λάκης Μιχαηλίδης
Διασκευή- Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης
Παραδοσιακή Κρητική Μουσική
Σκηνικά: Λία Ασβεστά
Κοστούμια: Έλενα Παπανικολάου
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Φωτογράφος: Μάνθος Τσακιρίδης
Video trailer: Φώτης Φωτόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτης: Κων/νος Φρίγγας
Διεύθυνση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα
Βοηθός παραγωγής: Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη
Παραγωγή: BroadwayShow Productions

Πρωταγωνιστούν:
Μαρία Κορινθίου (Κατερινιώ), Παναγιώτης Πετράκης (Μανούσος), Σταύρος Νικολαίδης (Ενωμοτάρχης), Σπύρος Μεριανός (Ιερέας), Ευτυχία Φαναριώτη (Λενιώ), Ανδρέας Κωνσταντινίδης (Μανολιός) και στον ρόλο του Βροντάκη ο Κοσμάς Ζαχάρωφ.

Φιλική συμμετοχή: Πέτρος Ξεκούκης
Στον ρόλο της μητέρας Φουρτουνάκη η Χρυσούλα Διαβάτη.
Στον ρόλο του πατέρα Φουρτουνάκη ο Γιώργος Κωνσταντίνου.
Συμμετέχουν: Κων/νος Φρίγγας, Χρήστος Ιντζέογλου (χωροφύλακας), Άρης Δελαγραμμάτικας (Μαθιός) και ο Κρητικός χορευτικός Σύλλογος του Αντώνη Βασσάλου
Την παραδοσιακή κρητική μουσική και τα τραγούδια ερμηνεύει ζωντανά ο Νίκος Ζωιδάκης.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Κων/νος Μαραβέγιας: «Οι τρίτεκνοι είναι στη σημερινή Ελλάδα από τις πιο αδικημένες ομάδες»

Του Κωνσταντίνου Μαραβέγια, Πολιτικού Στελέχους της Νέας Δημοκρατίας Τομέας Πολιτικής Υποστήριξης

Γιατί οι τρίτεκνοι θα έσωζαν την Ελλάδα

Μετά από πολύ καιρό που το επιθυμούσα και δεν έβρισκα το χρόνο να συλλέξω τα απαραίτητα δικαιολογητικά, εχθές εκπλήρωσα αυτό που είχα υποσχεθεί τον εαυτό μου, να εγγραφώ στο Σύλλογο Τριτέκνων Νομού Μαγνησίας. Απολαμβάνω όσο τίποτε άλλο μέχρι σήμερα, το γεγονός ότι αξιώθηκα να αποκτήσω τρείς υπέροχες θυγατέρες, το έπραξα μάλιστα από πεποίθηση ότι το χρέος προς την πατρίδα μου το εκπληρώνω στο πολλαπλάσιο προσφέροντάς της τρία τουλάχιστον παιδιά. Κατά τη γνώμη μου η τριτεκνία αποτελεί ένα κόμβο στην επίλυση πολλών προβλημάτων της πατρίδας μας, όπως το δημογραφικό και το ασφαλιστικό. Αυτό τεκμηριώνεται εύκολα, αν φανταστεί κανείς πόσος θα ήταν ο πληθυσμός της Ελλάδος και από ποιες ηλικιακές ομάδες θα αποτελούταν αν έστω το 50% των ζευγαριών με δύο παιδιά κάτω των δέκα ετών έκανε και τρίτο παιδί. Ας υπολογίσουμε μάλιστα τι θα συνέβαινε αν την ίδια υπόθεση την επεκτείναμε στα τελευταία δέκα χρόνια της κρίσης!!!

Είναι προφανές ότι αξίζει τιμή και δόξα στους πολύτεκνους, με τα τέσσερα και πλέον παιδιά, αλλά δεν μπορούμε άλλο να ακουμπήσουμε σε αυτές τις οικογένειες. Δεν έχει λογική σε ένα αντρόγυνο που με δυσκολία τα φέρνει βόλτα υπό τις παρούσες  οικονομικές συνθήκες και που έχει τέσσερα, πέντε ή περισσότερα παιδιά να απαιτείς να κάνουν ακόμη περισσότερα παιδιά. Αντίθετα ένα ζευγάρι με δύο παιδιά που επίσης δυσκολεύεται, δεν αντιλέγω, αλλά σίγουρα είναι σε καλύτερη μοίρα από τους πολύτεκνους μπορεί να προσφέρει ευκολότερα ένα ακόμα παιδί στην Ελλάδα, έναν μελλοντικό πολίτη.

Με βάση λοιπόν αυτές τις διαπιστώσεις κι αντί η τριτεκνία να ενισχυθεί η κυβέρνηση της Αριστεράς αποφάσισε να στερήσει σωρεία δικαιωμάτων από τους τρίτεκνους. Αν κάποιος συγκρίνει τι ίσχυε πριν το 2015 σε σχέση με σήμερα νομίζω ότι πρέπει να κλαίει γοερά. Το χειρότερο νέο όμως που θα είχε κάποιος να δώσει σε όλους τους τρίτεκνους που σε πείσμα των καιρών μεγαλώνουν τα παιδιά τους είναι ότι όλες αυτές τις περικοπές που έχουν υποστεί στο αφορολόγητο, στα τέλη ταξινόμησης, στις ασφαλιστικές τους εισφορές δεν ζητήθηκαν από την τρόικα αλλά επιβλήθηκαν από την παρούσα κυβέρνηση, ώστε να βγαίνει ο λογαριασμός, προφανώς γιατί θεωρεί τους τρίτεκνους μια ανίσχυρη μειοψηφία με μικρή απώλεια ψήφων!!!

Αυτές τις μέρες το ελληνικό Κοινοβούλιο έχει μια σπουδαία ευκαιρία να εξισώσει την τριτεκνία με την πολυτεκνία. Να αποκτήσουν οι τρίτεκνοι ίσα δικαιώματα με τους πολύτεκνους. Έχω την ισχυρή πεποίθηση ότι πολλά νέα αντρόγυνα θα τολμήσουν να κάνουν και τρίτο παιδί. Νομίζω αντιλαμβανόμαστε όλοι τη σημειολογία του να γίνει η εξίσωση μέσα από τη συνταγματική αναθεώρηση, ώστε να εξασφαλιστεί αυτή η μετατροπή με τον πιο ισχυρό τρόπο που έχει η νομοθεσία της χώρας μας, δηλαδή το Σύνταγμά της.

Αυτή είναι η συνταγή για να ξαναγεμίσει με παιδιά μια χώρα που γεράζει, η ελληνική ύπαιθρος που ερημώνει. Νέοι εργαζόμενοι σε λίγα χρόνια θα είναι σε ηλικία παραγωγική έτοιμοι να προσφέρουν και να συντηρήσουν και τους μελλοντικούς συνταξιούχους.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στη σελίδα taxydromos.grhttps://www.taxydromos.gr/Epistoles/316756-giati-oi-triteknoi-tha-eswzan-thn-ellada.html?fbclid=IwAR0eer1OarbYbq2hdorxzLz3f1kCbqaP6Xv-0DKmXoOtBZf3TPao2jAmtiY

 

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Πρώτος έρωτας» του Σάμιουελ Μπέκετ

Από την ομάδα Uni-Arts

Ο «Πρώτος έρωτας» είναι ένα διήγημα του Samuel Beckett, που γράφτηκε το 1946 και δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην αρχική γαλλική εκδοχή του το 1970 και μετέπειτα, στην αγγλική μετάφραση του από τον ίδιο τον Beckett το 1973. Ο αφηγητής, ο οποίος έχει μείνει άστεγος μετά το θάνατο του πατέρα του, διηγείται για την ανακάλυψή του σε ένα παγκάκι ενός πάρκου από μια πόρνη, η οποία του προσφέρει φιλοξενία στο σπίτι της. Από την περίεργη «ένωσή τους», προκύπτει η γέννηση ενός παιδιού, γεγονός που οδηγεί τον αφηγητή, στην άμεση εγκατάλειψη και των δυο τους.

Συντελεστές:
Ηθοποιοί: Μαρία Κακούρου (Λούλου – Άννα)
Απόστολος Πελεκάνος (Αφηγητής)
Σκηνοθεσία: Απόστολος Πελεκάνος
Σκηνικά – κοστούμια: Aγγέλα Μανδηλάρη
Μουσική σύνθεση: Δημήτρης Πάντος
Φωτισμοί – Ήχος: Απόστολος Τσατσάκος
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Κακούρου

Continue Reading

Επικαιρότητα

Κων/νος Μαραβέγιας: «η περιπέτεια της καθαρίστριας πρέπει να έχει αίσιο τέλος»

«Σε μια εποχή που σκάνδαλα μικρότερα και μεγαλύτερα περνάνε πάνω από τα κεφάλια μας, που κραυγάζουν βρώμικες υποθέσεις και η ατιμωρησία κυριαρχεί μια καθαρίστρια τιμωρήθηκε με δεκαετή φυλάκιση για πλαστογραφία μιας τάξης δημοτικού. Ποιος ξέρει μάλιστα γιατί δεν πήγε ποτέ στην έκτη δημοτικού!!

Η ζημιά του δημοσίου, περίπου 30.000€. Προφανώς και υπάρχει αξιόποινο, αλλά για να ενεργοποιήθηκε η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Δημητρίου, κάτι το υπερβολικό θα είδε και η ίδια στην υπόθεση! Εύχομαι η περιπέτεια της καθαρίστριας να έχει αίσιο τέλος, με τη συμφωνία όλων των εμπλεκομένων ότι το δίκαιο έχει εξελιχθεί από την εποχή του Δράκοντα, των υπερβολικών ποινών, ανεξαρτήτως του μεγέθους του αδικήματος!».

Κωνσταντίνος Μαραβέγιας

Ιατρός-Γενικός Χειρουργός

Επιστημονικός Διευθυντής «ΑΝΑΣΣΑ – Γενική Κλινική»

 

 

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING