Connect with us

ΘΕΑΤΡΟ

“Μισά-μισά” των Jordi Sánchez & Pep Anton Gómez

Η απρόβλεπτη κωμωδία “Μισά-μισά” (“Mitad y Mitad”) των Καταλανών Jordi Sánchez & Pep Anton Gómez, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά, θα παρουσιαστεί από τον Οκτώβριο στο Μικρό Παλλάς. 

Η υπόθεση:
Η μαμά είναι κάπου 80φεύγα και βάλε, με το εγκεφαλικό της, τη γρίπη της και όλα τα συμπαρομαρτούντα. Τα έχει στυλώσει όμως -αν και κατάκοιτη- και δε λέει με τίποτα να αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο! Η μαμά έχει δυο γιους. Ετεροθαλείς. Ο ένας είναι γύρω στα 40, δάσκαλος. Δεκαπέντε χρόνια τώρα την προσέχει. Την προσέχει; Ανελλιπώς! Την ταΐζει, την ποτίζει και σχεδόν την καθαρίζει!!! Ο άλλος έχει πατήσει τα 50, παντρεμένος με μία καραφλή μέγαιρα, που του κάνει τη ζωή ποδήλατο με τις απαιτήσεις της. Έχει μία επιχείρηση που πάει κατά διαόλου και έχει και χρέη. Πολλά.Οι δυο τους συναντιούνται αυτό το βράδυ στο σπίτι της μάνας τους που θα κληρονομήσουν όταν πεθάνει. Στο σπίτι αυτό που πρέπει να πουληθεί για να σωθούν και να βγουν από τη φυλακή που έχουν χτίσει μέσα τους και ολόγυρά τους. Λίγο πριν το ξημέρωμα τα δύο αδέλφια μοιράζονται προσωπικές επιθυμίες, απωθημένα και αδιέξοδα. Αποκαλύπτουν μυστικά και γεγονότα ακόμα και τις πιο “κακές” σκέψεις τους, τις πιο ενοχλητικές επιθυμίες τους! Ξαναγνωρίζονται.Τι δράμα κι αυτό με τη μάνα τους που δε λέει ν’ αποδημήσει εις Κύριον. Μήπως να βάζανε ένα χεράκι και να της “άνοιγαν” τον δρόμο προς τον ουρανό; Πλάκα κάνεις; Και ποιος θα το αναλάβει; Όπου να΄ναι θα φέξει. Καυστικό χιούμορ, ιλαροτραγικές καταστάσεις, απίστευτες ανατροπές, συνθέτουν την απολαυστική, πονεμένη και “δηλητηριώδη” κωμωδία, που αναποδογυρίζει τις ζωές των δύο αδελφών σε μία νύχτα. Όσο για τη ζωή της μάνας; Μένει να ερευνηθεί.

Συντελεστές:
Μετάφραση: Els de Paros
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς
Σκηνικά: Έρση Δρίνη
Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Σχεδιασμός Φωτισμού: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Μυλωνά

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Λευτέρης Ελευθερίου, Αντώνης Κρόμπας

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επικαιρότητα

“Προδοσία” του Χάρολντ Πίντερ στο Θέατρο Βρετάνια

Στη σκηνή του θεάτρου Βρετάνια παίρνει σάρκα και οστά το κείμενο του Βρετανού συγγραφέα Harold Pinter “Προδοσία”, υπό τη σκηνοθετική ματιά του Αιμίλιου Χειλάκη.

Η “Προδοσία” είναι η ιστορία τριών ανθρώπων που προδίδουν και προδίδονται.
Προδίδουν τους συντρόφους τους, τον γάμο τους, τη φιλία τους, τον εαυτό τους, τα ιδανικά τους και τα πιστεύω τους. 

Ο βραβευμένος με Νόμπελ Χάρολντ Πίντερ εστιάζει στο πως ο χρόνος αλλάζει την αντίληψή μας για το παρελθόν, επιλέγοντας να αφηγηθεί την ιστορία αντίστροφα, αρχίζοντας από το τέλος της ερωτικής σχέσης και τελειώνοντας με την αρχή της. 

Aφηγείται την ιστορία ενός ερωτικού τριγώνου μεταξύ της Έμμα, του συζύγου της Ρόμπερτ και του Τζέρι που είναι ο καλύτερος φίλος του Ρόμπερτ.
Καθώς το νήμα της ιστορίας ξετυλίγεται χρονολογικά αντίστροφα, το έργο ξεκινάει με την τελευταία συνάντηση των δυο πρώην παράνομων εραστών και σταδιακά γινόμαστε μάρτυρες όλου του χρονικού τις σχέσης τους: την αποκάλυψη της σχέσης από τον σύζυγο, της αντιπαράθεσης των δυο πρώην φίλων και του πρώτου παράνομου φιλιού που ξεκίνησε τον αέναο κύκλο της προδοσίας. 

Στην διάρκεια εννέα σκηνών, μέσα από τις εξομολογήσεις τους αλλά κυρίως από τις σιωπές τους, τρεις άνθρωποι αναλογίζονται πόση αξία έχει η αλήθεια όταν αυτή απειλεί την εύθραυστη καθημερινή ισορροπία τους. 

Αξίζει κανείς να παλέψει για να διατηρήσει τις αυταπάτες του προκειμένου να μπορέσει να ζήσει; Και ποια τελικά είναι η βαρύτητα της προδοσίας όταν όλοι έχουν προδώσει και προδοθεί.

Συντελεστές:
Μετάφραση: Μανώλης Δούνιας
Σκηνοθεσία: Αιμίλιος Χειλάκης
Συνεργαζόμενη σκηνοθέτης: Λίνα Ζαρκαδούλα
Σκηνικά Κοστούμια: Γιώργος Γαβαλάς

Μουσική: Δημήτρης Καμαρωτός
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Νικος Τσιμάρας
Φωτογραφίες: Γιάννης Βασταρδής
Θεατρικές Επιχειρήσεις: Κάρολος Παυλάκης

Παίζουν:
Ρόμπερτ: Λάκης Λαζόπουλος
Έμμα: Αθηνά Μαξίμου
Τζέρι: Αιμίλιος Χειλάκης

 

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

“Hair, the musical” στο Θέατρο Ριάλτο

Το Hair μας συστήνει τη “φυλή”, μια ομάδα πολιτικά ενεργών χίπις της “Εποχής του Υδροχόου” που ζουν μια μποέμικη ζωή στη Νέα Υόρκη και αγωνίζονται ενάντια στη στρατολόγηση στον πόλεμο του Βιετνάμ. Ο Claude, ο καλός φίλος του Berger, η συγκάτοικός τους Sheila και οι φίλοι τους αγωνίζονται να εξισορροπήσουν τις νέες τους ζωές, τους έρωτές τους και τη σεξουαλική επανάσταση με την εξέγερσή τους ενάντια στον πόλεμο, την συντηρητική κοινωνία και τους γονείς τους. Τελικά, ο Claude πρέπει να αποφασίσει αν θα αντισταθεί όπως έκαναν οι φίλοι του ή να υποκύψει στις πιέσεις των γονιών του (και της συντηρητικής Αμερικής) να υπηρετήσει στο Βιετνάμ, να συμβιβαστεί εγκαταλείποντας τις φιλειρηνικές του ιδέες και να διακινδυνεύσει τη ζωή του.

Ταυτότητα Παράστασης
Απόδοση – Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μαλισσόβας
Χορογραφίες: Τάσος Ξιαρχό
Μουσική διδασκαλία – διεύθυνση ορχήστρας: Ανδρέας Κουρέτας
Απόδοση Ελληνικών στίχων: Ανδρέας Κουρέτας
Ενδυματολόγος: Γιώργος Σεγρεδάκης
Σκηνογράφος: Τέλης Καρανάνος
Μακιγιάζ: Make Up Lab by Yannis Marketakis
Hair styling: Κώστας Μπράτης
Φωτογραφίες παράστασης: Πάνος Γιαννακόπουλος
Διεύθυνση παραγωγής: Γιώργος Σαμαρτζής
Βοηθός σκηνοθέτη: Τάσος Κοντόγιωργας

Πρωταγωνιστούν: Μαίρη Συνατσάκη, Ίαν Στρατής, Ιάσονας Μανδηλάς, Κατερίνα Σούσουλα, Κόνυ Μεταξά, Τάσος Ξιαρχός, Στέφανος Μουαγκιέ, Νικόλας Ραπτάκης, Έλενα Κορωναίου, Έλενα Βακάλη, Ανδρέας Κουρέτας, Αντώνης Βλάχος, Γιώργος Γαζής, Ηλίας Σαμαρτζής

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

Η Δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο 2020

Τριετές Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα 2018-2020/ Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο.
Μάρτιος – Απρίλιος – Μάιος 2020 / Τρίτος χρόνος

Το τριετές Φεστιβάλ “Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο”, ολοκληρώνεται φέτος στο Δημοτικό θέατρο Πειραιά, διαδικτυακά, με την παρουσίαση τριών έργων Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων, οι οποίοι έχουν χαράξει το δικό τους δρόμο στη νεοελληνική δραματουργία: “Φαύστα” του Μποστ, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Κοέν, το μονόπρακτο η “Πόλη” της Λούλας Αναγνωστάκη, σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, και το “Ποιος ανακάλυψε την Αμερική;” της Χρύσας Σπηλιώτη, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κυριακού. 

Λόγω του πανδημίας του COVID – 19 και των εκτάκτων συνθηκών οι οποίες δεν επιτρέπουν την προσέλευση θεατών – κοινού στο θέατρο, το φεστιβάλ “Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο”, θα παρουσιαστεί διαδικτυακά από την ιστοσελίδα του ΔΘΠ: www.dithepi.gr, μέσω 13 επεισοδίων, τα οποία θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 8 Μαΐου και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή 7 Ιουνίου.

Η προβολή των ανοιχτών προβών αλλά και των τελικών παραστάσεων των τριών νεοελληνικών έργων που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί σε ορισμένες ημέρες και ώρες, δίνοντας τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας όλων όσοι το παρακολουθήσουν με τους συντελεστές.

Την καλλιτεχνική διεύθυνση του Φεστιβάλ Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο, για την φετινή τρίτη χρονιά (2020) , ανέλαβε ο Κωνσταντίνος Κυριακού
Τα επεισόδια παρουσιάζει η Κατερίνα Μπιλάλη

Σκοπός της “Δυναμικής” είναι η ανάδειξη και η προώθηση του ελληνικού θεατρικού κειμένου, η γνωριμία του κοινού με τα “μυστικά” του θεάτρου, αλλά και η εξοικείωσή του με τη “γέννηση” της θεατρικής πράξης. Στόχος είναι να έρθει ο κόσμος πιο κοντά στο θέατρο και το θέατρο πιο κοντά στον κόσμο.

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

“Ωνάσης” στο Παλλάς

ΩΝΑΣΗΣ – ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ
Έρχεται στο Θέατρο ΠΑΛΛΑΣ

Η ζωή του Αριστοτέλη Ωνάση μοιάζει με σύγχρονο παραμύθι και ως τέτοια έχει εξιστορηθεί εκατοντάδες φορές σε δημοσιεύματα από όλο τον κόσμο, κινηματογραφικές μεταφορές ή ακόμη και βιβλία. Η ταραχώδης ζωή ενός “κοφτερού” μυαλού που “διάβασε” την εποχή του και κατάφερε να γίνει ένας από τους πιο ισχυρούς άνδρες του 20ου αιώνα. Σε μία πολυτάραχη σε όλα τα επίπεδα επαγγελματική και προσωπική πορεία, συγκρούστηκε με τα μεγαλύτερα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα της εποχής, και ταυτόχρονα συνδέθηκε και σημάδεψε τις εμβληματικότερες και διασημότερες γυναίκες της εποχής, όπως την Τίνα Λιβανού, την Τζάκι Κένεντι και την Μαρία Κάλλας. Θάρρος και επιχειρηματικό ένστικτο, αυτό ήταν που τον χαρακτήριζε και που αποτέλεσε το δίπτυχο της επιτυχίας του.

Η παράσταση του Σταμάτη Φασουλή αποτελούμενη από ένα θίασο 25 ηθοποιών, βασισμένη σε διεθνή βιβλιογραφία, δημοσιογραφική έρευνα και προσωπικές μαρτυρίες, θα αποτελέσει μια θεατρική απόδοση της ζωής του Ωνάση με όλα τα στοιχεία του γνήσιου θεάτρου. Δράση, σασπένς, ύβρη και κάθαρση.

Στο ρόλο του Αριστοτέλη Ωνάση ο Σταμάτης Φασουλής. Σε ό,τι αφορά τις γυναίκες της ζωής του, τη Τζάκι Κένεντι υποδύεται η Δήμητρα Ματσούκα, την Μαρία Κάλλας, η Κατερίνα Παπουτσάκη και την Τίνα Λιβανού, η Ευγενία Δημητροπούλου. Στο ρόλο του δαιμόνιου δημοσιογράφου που ερευνά και καταγράφει τη ζωή του, ο Μέμος Μπεγνής.

Τον Ωνάση σε νεαρή ηλικία ερμηνεύει ο Αγησίλαος Μικελάτος.

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

“ The Children” στο Θέατρο Ιλίσια

 The Children

Lucy Kirkwood

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Από 26 Οκτωβρίου κάθε Σάββατο, Κυριακή & Δευτέρα

Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά):

Ρένια Λουϊζίδου, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Πέγκυ Σταθακοπούλου

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ:

Ένας πυρηνικός αντιδραστήρας εκρήγνυται και το ισχυρό τσουνάμι κάνει την θάλασσα να μοιάζει με «γάλα που βράζει». Όλα ξεκινούν με την απρόσμενη άφιξη της Ρόουζ (Πέγκυ Σταθακοπούλου) στο απομονωμένο εξοχικό της Χέϊζελ (Ρένια Λουϊζίδου) και του Ρόμπιν (Γεράσιμος Σκιαδαρέσης). Εκεί το ζευγάρι έχει καταφύγει μετά την έκρηξη του πυρηνικού εργοστασίου της περιοχής κοντά στην οποία βρισκόταν η κύρια στέγη τους. Οι δυο τους παλεύουν πλέον να συνεχίσουν την ζωή τους κάνοντας γιόγκα, προσευχές… αλλά και με πολλές ελλείψεις βασικών παροχών. Οι διακοπές ρεύματος διαδέχονται η μία την άλλη ενώ το νερό της βρύσης είναι μολυσμένο από την ραδιενέργεια. Η αινιγματική Ρόουζ λοιπόν αφού αναμοχλεύσει το κοινό παρελθόν των τριών επιστημόνων και φίλων καταλήγει σε μια τρομακτική πρόταση. Θα γίνει αποδεκτή η πρόταση αυτή; Και πώς θα αντιδράσουν οι ήρωες στο φοβερό άκουσμά της; Πώς σηκώνει καθένας στους ώμους του το βάρος της ευθύνης απέναντι στα «παιδιά» και τι είναι διατεθειμένος να πράξει γι’ αυτό;

«Όταν άκουσα την αληθινή ιστορία της έκρηξης του πυρηνικού αντιδραστήρα στη Φουκουσίμα το 2011, μια φωτιά άναψε στο μυαλό μου! Μετά από αυτό το γεγονός οι ιδέες για το έργο γεννήθηκαν πολύ γρήγορα. Το “Children” μιλάει για ανθρώπους που διανύουν μικρές αποστάσεις, καταβάλλοντας τεράστια προσπάθεια»                                          
                                                                                                                   
Lucy Kirkwood

ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:

«Σύγχρονο, δυναμικό! Μια σκληρή ιστορία για την περιβαλλοντική και την ανθρώπινη παρακμή. Ένα κείμενο που σε κάνει να σκεφτείς τι πάει να πει “καλή ζωή”»

The Guardian

«Ένα όμορφα προκλητικό έργο! Σκληρό, αλλά ταυτόχρονα τρυφερό. Ένα διαρκές σφυροκόπημα συναισθημάτων με χιούμορ και σασπένς».

New York Times

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Σάββατο: 18.00

Κυριακή: 21.15

Δευτέρα: 21.15

Continue Reading

ΘΕΑΤΡΟ

«Όποιος θέλει να χωρίσει…να σηκώσει το χέρι του!»

Ο Γιώργος Καπουτζίδης υπογράφει και σκηνοθετεί την θεατρική κωμωδία της χρονιάς «Όποιος θέλει να χωρίσει…να σηκώσει το χέρι του!»

“Ένας ανομολόγητος έρωτας που κρατάει είκοσι χρόνια.

Ένας γάμος που διαλύεται από μία απιστία.

Κι ένας άλλος που αναβάλλεται επ’ αόριστόν, αλλά κανείς δεν τολμά να το πει στον γαμπρό.

Ένας πρώην, ένας νυν, αναρίθμητα ραντεβού μέσω ίντερνετ, κι ένα σπίτι που όσο περνά η ώρα… πλημμυρίζει. Κυριολεκτικά. Και πριν βουλιάξουν οριστικά θα πρέπει να πούνε την αλήθεια. Όλοι σε όλους.

Μια γρήγορη, μοντέρνα κωμωδία, τοποθετημένη στο σήμερα, σε μία προσπάθεια να καταλάβουμε το αύριο… που μας ξημερώνει!”

Κείμενο και σκηνοθεσία: Γιώργος Καπουτζίδης

Σκηνικά: Μαίρη Τσαγκάρη

Κοστούμια: Κική Γραμματικοπούλου

Φωτισμός: Χρήστος Τζιόγκας

Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Οικονομίδη

Παίζουν με σειρά εμφάνισης:

Αλεξάνδρα Ταβουλάρη 

Μαριλού Κατσαφάδου

Ανθή Σαββάκη

Γιώργος Σαββίδης

Γιάννης Κουκουράκης

Πάνος Νάτσης

Απόστολος Ψαρρός

και η Κατιάνα Μπαλανίκα

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING