Connect with us

Επικαιρότητα

Θλίψη για τον 13χρονο Δαμιανό: Νίκησε τον καρκίνο αλλά πέθανε σε ατύχημα

Η μοίρα του επεφύλαξε το πιο σκληρό χτύπημα.

Ο 13χρονος Δαμιανός Πάχυ οδηγώντας το ποδήλατό του σκοτώθηκε στο δρόμο Επισκοπειού – Ανάγυια στην Κύπρο σε θανατηφόρο δυστύχημα.

Διερχόμενος οδηγός, 63 χρονών από τη Ρουμανία ο οποίος συνέλήφθη, κάτω από συνθήκες που διερευνώνται τον χτύπησε  με αποτέλεσμα να αφήσει την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο.

Ο άτυχος Δαμιανός Πάχυ, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατο του.

Το τραγικό παιχνίδι της μοίρας είναι ότι πριν από χρόνια ο Δαμιανός είχε διαγνωστεί με καρκίνο στους λεμφαδένες και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στη Γερμανία για θεραπείες.

Φίλοι και συγγενείς κατάφεραν να μαζέψουν ένα μεγάλο ποσό που χρειαζόταν για να ταξιδέψει στη Γερμανία και να υποβληθεί στην κατάλληλη θεραπεία. Και πράγματι πήγε και τα κατάφερ. Επέστρεψε στην Κύπρο νικητής στις αρχές του καλοκαιριού και ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος…

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικαιρότητα

Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη σε περιοδεία

Ο Ευριπίδης είναι ταραγμένος, γιατί οι γυναίκες, που σήμερα τελούν την μεγάλη τους γιορτή, τα Θεσμοφόρια, είναι αποφασισμένες να τον τιμωρήσουν, επειδή τις δυσφημίζει στα έργα του. Μοναδικός τρόπος για να αποτρέψει τον κίνδυνο, είναι να στείλει στα Θεσμοφόρια έναν δικό του άνθρωπο, ντυμένο γυναικεία, για να τον υπερασπίσει. Τη δύσκολη αποστολή αναλαμβάνει ο Μνησίλοχος. Πράγματι οι Θεσμοφοριάζουσες −που αποτελούν τον Χορό της κωμωδίας−, κατηγορούν τον Ευριπίδη. Όταν πάρει τον λόγο, ο μεταμφιεσμένος Μνησίλοχος θα επιτεθεί και αυτός προσχηματικά στον Ευριπίδη, αλλά έπειτα θα προσπαθήσει να τον υποστηρίξει, λέγοντας ότι οι γυναίκες είναι υπεύθυνες για πολλά περισσότερα από αυτά που τούς προσάπτει ο τραγικός ποιητής. Και ενώ ο Χορός αγανακτεί με αυτά που ακούει, εμφανίζεται ο Κλεισθένης, γνωστός Αθηναίος της εποχής με θηλυπρεπή εμφάνιση, και τους λέει ότι κυκλοφορεί μια φήμη πως κάποιος άνδρας ντυμένος γυναικεία βρίσκεται ανάμεσά τους. Ο Μνησίλοχος πολύ γρήγορα αποκαλύπτεται και κατηγορείται για παραβίαση των ιερών τελετουργικών κανόνων, ενώ προσπαθεί να ειδοποιήσει τον Ευριπίδη, που παραφυλάει, ότι το σχέδιό τους έχει αποκαλυφθεί. Ο Ευριπίδης, στην προσπάθειά του να σώσει τον υπερασπιστή του, εμφανίζεται στην γιορτή των Θεσμοφορίων πολλές φορές με διαφορετική κάθε φορά εμφάνιση, και κάνει στις γυναίκες μια πρόταση: θα σταματήσει να τις κακολογεί στα έργα του, αν τον αφήσουν να απελευθερώσει τον Μνησίλοχο. Οι γυναίκες δέχονται και οι δύο άντρες φεύγουν. Η κωμωδία τελειώνει με τους πανηγυρισμούς του Χορού.

Σημείωμα του σκηνοθέτη:
Στις «Θεσμοφοριάζουσες», ένα από τα τρία «γυναικεία» έργα του Αριστοφάνη, γραμμένο την εποχή της κατάλυσης της Αθηναϊκής Δημοκρατίας −το 411 π.Χ., που θεωρείται χρόνος γραφής του, επιβλήθηκε ολιγαρχία−, μια ομάδα στο περιθώριο της Πολιτείας, οι γυναίκες, κρούουν τον κώδωνα για την ανάγκη πολιτικής σταθερότητας. Μπορεί σήμερα οι γυναίκες να μην είναι σε τέτοια δεινή θέση, ώστε να οραματίζονται τους θεσμούς αντί να συμμετέχουν σε αυτούς, όμως υπάρχουν πάντα ομάδες πολιτών που δεν δικαιούνται ίσο μερίδιο στην λειτουργία της Πολιτείας. Ένα έργο για τη θέση –και τις θέσεις– των γυναικών, για τη διεκδίκηση της προσωπικής ταυτότητας, για το δικαίωμα στην πολιτειακή ισότητα, ένα έργο για την κρίση των αξιών, τη φύση και τον νόμο. Και πάνω απ’ όλα, ένα έργο που, με όπλο το θέατρο και το χιούμορ, δίνει άπειρες δυνατότητες στον ηθοποιό να πρωταγωνιστήσει ως πολιτικό ον στη σκηνή της κωμωδίας.
H παράσταση βασίζεται στην καινούρια μετάφραση, πιστή στο κείμενο και ταυτόχρονα ποιητική, του Παντελή Μπουκάλα. Όπως και στην προηγούμενη συνεργασία μας στους «Αχαρνείς», θέλησα να δοκιμάσω πόσο αντέχει σήμερα το αριστοφανικό κείμενο, χωρίς καμιά διασκευή.
Έχουν επιλεγεί καταξιωμένοι ηθοποιοί κυρίως της νεότερης γενιάς, με τους οι περισσότερους από τους οποίους έχουμε ξανασυνεργαστεί, κάτι που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για σκηνική επικοινωνία και κοινό ερμηνευτικό κώδικα.
Ο συνθέτης Νίκος Κυπουργός, γνωστός για τις μελωδίες και τα τραγούδια που έχει δώσει στη δισκογραφία αλλά και τις παραστατικές τέχνες, δημιουργεί ένα ηχητικό περιβάλλον ενταγμένο στη δράση, αφού όχι μόνο τα τραγούδια μα και η οργανική μουσική της παράστασης ερμηνεύονται επί σκηνής από όλο το θίασο, που ταυτόχρονα γίνεται ζωντανή ορχήστρα.
Η όψη της παράστασης, με τα κοστούμια του Άγγελου Μέντη και τα σκηνικά της Μαγδαληνής Αυγερινού, παραπέμπουν στο πρόσφατο παρελθόν της Ελλάδας, διατηρώντας τη φρεσκάδα της σύγχρονης εποχής

Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Μουσική: Νίκος Κυπουργός
Ενδυματολόγος: Άγγελος Μέντης
Σκηνογράφος: Μαγδαληνή Αυγερινού
Χορογραφίες: Σεσίλ Μικρούτσικου
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Παντελής Δεντάκης

Ζωγραφική κοστουμιών: Μαρία Ηλία

Βοηθός σκηνογράφου: Τζίνα Ηλιοπούλου

Βοηθός ενδυματολόγου: Σεμίνα Λανταβού, Κωνστανίνα Μαρδίκη

Μουσική διδασκαλία: Αναστάσης Σαρακατσάνος

Παίζουν:

Μάκης Παπαδημητρίου (Μνησίλοχος)

Οδυσσέας  Παπασπηλιόπουλος (Ευριπίδης)

Γιώργος Χρυσοστόμου (Αγάθωνας, τοξότης)

Νάντια Κοντογεώργη (Μίκα)

Ελένη Ουζουνίδου  (Κηρύκαινα)

Άνδρη Θεοδότου (Κρίτυλλα)

Μαρία Κατσανδρή (Φιλίστη)

Γιώργος Παπαγεωργίου (Υπηρέτης του Αγάθωνα, Κλεισθένης)

Χορός: Βαλέρια Δημητριάδου, Ειρήνη Μακρή, Κατερίνα Μαούτσου, Ίριδα Μάρα, Φραγκίσκη Μουστάκη, Ελένη Μπούκλη, Ηλέκτρα Σαρρή, Νατάσα Σφενδυλάκη, Αντιγόνη Φρυδά

Μουσικοί επί σκηνής: Σοφία Κακουλίδου, Αναστάσης Σαρακατσάνος, Γιώτα Παναγή

Continue Reading

Επικαιρότητα

Αντιγόνη του Σοφοκλή σε Περιοδεία

Αντιγόνη
του Σοφοκλή

Ακολουθώντας τα πρότυπα της αρχαίας τραγωδίας, όπου όλα τα πρόσωπα του δράματος μοιράζονταν σε τρεις υποκριτές, ο Αιμίλιος γίνεται Κρέοντας και Ευριδίκη, η Αθηνά, Αντιγόνη και Τειρεσίας και ο Μιχάλης, Αίμονας, Σκοπός και Ισμήνη. Τα εννιά μέλη του χορού αναλαμβάνουν το ρόλο των αφηγητών της ιστορίας της εμμονικής σχέσης των ηρώων με τα πιστεύω τους που τους οδηγούν στην καταστροφή τους, καθώς ο Κρέοντας είναι αποφασισμένος να επιβληθεί και η Αντιγόνη αποφασισμένη να πεθάνει. Ανάμεσά τους οι πολίτες παραδομένοι στον φόβο, ψιθυρίζουν κρυφά, αλλά δεν τολμούν να αντιδράσουν, ενώ η πόλη παραμένει ακυβέρνητη.

«Το πραγματικό θέμα της τραγωδίας είναι κάτι περισσότερο από την αντιπαράθεση ανάμεσα στο δίκαιο της πολιτείας και το θεϊκό δίκαιο, ανάμεσα στο θετό και το φυσικό δίκαιο ή ανάμεσα στην εξουσία και τη δικαιοσύνη. Η πραγματική σύγκρουση είναι ανάμεσα στην ιδιωτική επιθυμία και τη δημόσια πραγματικότητα. Σ’ αυτήν την πόλη, όλοι είναι μόνοι. Προσπαθούν να ευτυχήσουν, αλλά δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνουν γι’ αυτό. Προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες τους, αλλά διαλέγουν λάθος μέσα. Διότι, όπως λέει ο Τειρεσίας: Δεν ξέρουν οι άνθρωποι. Δεν έμαθαν ποτέ. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να σκεφτούν… πως δεν υπάρχει μεγαλύτερο αγαθό απ’ την ορθοφροσύνη». (Γ.Μπλάνας)

Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Αιμίλιος Χειλάκης – Μανώλης Δούνιας
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Σκηνικά-Κοστούμια: Εύα Νάθενα
Κίνηση: Αγγελική Στελλάτου
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Μουσική Διδασκαλία-Ακορντεόν: Άννα Λάκη
Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη

Φωτογράφος/trailer : Μαριλένα Αναστασιάδου

Ερμηνεύουν
Αθηνά Μαξίμου
Αιμίλιος Χειλάκης
Μιχάλης Σαράντης

Χορός
Σωκράτης Πατσίκας
Κρις Ραντάνοφ
Μαρία Τζάνη
Σμαράγδα Κάκκινου
Άννα Λάκη
Παναγιώτης Κλίνης
Πάρις Θωμόπουλος
Τίτος Λίτινας

Continue Reading

Επικαιρότητα

Vamos Ensemble στο Νιάρχος!

Οι Vamos Ensemble, ένα σύνολο δεκαοχτώ μουσικών, με όψη και σύνθεση συμφωνικής ορχήστρας, επαγγελματίες και ερασιτέχνες μαζί, ονειροπόλοι και ατίθασοι, έρχονται από την Κρήτη με τη γνησιότητα και τον αυθορμητισμό της παρέας.

Μαζί τους, σταθερά από το 2016, η Ιωάννα Φόρτη, μια ιδιαίτερη καλλιτέχνις με μεγάλη εμπειρία και διακρίσεις σε ένα ασυνήθιστα ευρύ ρεπερτόριο (όπερα, οπερέτα, μπαρόκ, λόγια, έντεχνη και λαϊκή ελληνική μουσική, μιούζικαλ και άλλα), με μοναδική ευελιξία φωνής και ικανότητα να περνά μέσα από πάμπολλα μουσικά ιδιώματα.

Ενορχηστρώσεις, διεύθυνση ορχήστρας: Θανάσης Παπαθανασίου
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Κώστας Κεχράκος

Continue Reading

Επικαιρότητα

Ο Γιούρι Γκριγκόροβιτς στο Ηρώδειο!

GRIGOROVICH BALLET THEATRE OF RUSSIA

ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΟΛΙΣΤ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΜΠΟΛΣΟΪ

ΖΩΝΤΑΝΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ, ΧΟΡΩΔΙΑ

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 ΣΤΙΣ 20.30

Επιτέλους, μετά από χρόνια ο θρύλος των Μπολσόι Γιούρι Γκριγκορόβιτς επιστρέφει στο Ηρώδειο! Με όλους τους συντελεστές του Γκριγκορόβιτς Μπαλέ (150 άτομα: μπαλέτο, ορχήστρα, χορωδία) αλλά και με κορυφαίους σολίστ του θεάτρου Μπολσόι παρουσιάζει τον Σπάρτακο του Αράμ Χατσατουριάν.

Πρόκειται για την παγκόσμια περιοδεία του εορτασμού 50 χρόνων από την πρώτη πρεμιέρα στα Μπολσόι. Επιθυμία του Γιούρι Γκριγκορόβιτς είναι αυτή η περιοδεία να φιλοξενηθεί και στο Ηρώδειο που αποτελεί το φυσικό σκηνικό της παράστασης.

Όπως αναφέρει και ο ίδιος ο Γκριγκορόβιτς στο σημείωμα του:

«Όταν παρουσίασα για πρώτη φορά τον Σπάρτακο στο Ηρώδειο με τα Μπολσόι ήταν τέτοια η συγκίνησή μου που έδωσα υπόσχεση να επιστρέφω κάθε φορά που μου δίνεται αυτή η δυνατότητα. Το θεωρώ το ιδανικό σκηνικό γι’ αυτή την παράσταση. Κάθε φορά προετοιμάζω την παράσταση ξανά από την αρχή με βάση αυτό το θέατρο.

Και κάθε φορά που περπατάω μέσα στο θέατρο και βλέπω από πάνω την Ακρόπολη, θυμάμαι πως η Ελλάδα ήταν και θα είναι η μεγάλη μας έμπνευση.

Ο Σπάρτακος του Αράμ Χατσατουριάν είναι ένα μοναδικό έργο για μπαλέτο βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα από την αρχαία ιστορία. Ο ήρωας ήταν μονομάχος θρακικής καταγωγής, που ηγήθηκε μεγάλης επανάστασης δούλων και άλλων καταπιεσμένων εναντίον των Ρωμαίων τον 1ο προχριστιανικό αιώνα, όταν η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν αήττητη. Ο δούλος μονομάχος, που επαναστάτησε στην καρδιά της Ιταλίας και έμεινε ασύλληπτος για τρία χρόνια, αποτέλεσε ένα ισχυρό πλήγμα για το γόητρο της Αυτοκρατορίας και αναδείχθηκε σε σύμβολο ηρωισμού και ελευθερίας.
Πρώτα, ο αρμενικής καταγωγής Ρώσος συνθέτης συνέθεσε μια εξαίσια και επική μουσική για το μπαλέτο Σπάρτακος (1956), εμπνεόμενος καθαρά από τη λαϊκή παράδοση του τόπου του.

Στη συνέχεια, ο χορευτής Γιούρι Νικολάγεβιτς Γκριγκόροβιτς που είναι ο σπουδαιότερος εν ζωή Ρώσος χορογράφος, δημιούργησε την εκπληκτική και δυναμική χορογραφία του Σπάρτακου με ομολογουμένως μεγάλες τεχνικές δυσκολίες για τους χορευτές. Η πρεμιέρα του έργου έγινε το 1968.

Οι λάτρεις του μπαλέτου θεωρούν τον Σπάρτακο υπέροχο συνδυασμό μουσικής και χορογραφίας και ένα από τα κορυφαία έργα του κλασικού ρεπερτορίου.

Ο Γιούρι Γκριγκόροβιτς μιλάει για τον Σπάρτακο:

«Η διαμάχη του Καλού με το Κακό που αντιπροσωπεύει ο Σπάρτακος είναι διαχρονική, ή καλύτερα σύγχρονη και κλασική μαζί, κάτι που την καθιστά συνώνυμη με την ίδια την αιωνιότητα. Παράλληλα, με εντυπωσίασε το πώς ο Χατσατουριάν εξέφρασε με γλυπτική ακρίβεια και δυναμικότητα αυτή την πάλη. Δεν δημιούργησε απλώς συναρπαστικές μελωδίες που μαγεύουν με τη δραματικότητά τους, αλλά πραγματική μουσική μπαλέτου, ικανή να εκφράσει βαθιά συναισθήματα και να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις.
Το 1968 λοιπόν και ενώ είχα ήδη γίνει καλλιτεχνικός διευθυντής του μπαλέτου Μπολσόι αποφάσισα να παρουσιάσω τη δική μου εκδοχή πάνω στη μουσική του Χατσατουριάν.

Η βάση του “Σπάρτακου” είναι το κλασικό στοιχείο, εμπλουτισμένο όμως με κάποιες σύγχρονες πινελιές. Στη σύγκριση αυτών των δύο μπορείς να διακρίνεις την αντοχή του κλασικού στον χρόνο και την ικανότητά του να είναι εξίσου σύγχρονο. Η πολιτική αλλάζει, τα καθεστώτα πέφτουν, ο “Σπάρτακος” όμως παραμένει ζωντανός εκφράζοντας υψηλά επιτεύγματα και αιώνιες συγκρούσεις: την επιθυμία για ελευθερία, την αγάπη και το μίσος. Για μένα ο “Σπάρτακος” είναι το σύμβολο των ομαδικών ανθρώπινων αγώνων.

Το 1977 στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού παρουσιάστηκαν από το θέατρο Μπολσόι τα μπαλέτα «Σπάρτακος», «Ζιζέλ», «Λίμνη των κύκνων». Χόρευαν η Νατάλια Μπεσμέρτνοβα και ο Μιχαήλ Λαβρόβσκι, η Εκατερίνα Μαξίμοβα και ο Βλαντίμιρ Βασίλιεβ, η Νίνα Τιμοφέγιέβα με τον Μαρίς Λιέπα και ο Αλεξάντρ Μπογκατιριόβ. Το ιστορικό αμφιθέατρο κάτω από την Ακρόπολη ήταν κατάμεστο. Χορεύαμε, με τα μάτια μας να βλέπουν από πάνω τον Παρθενώνα. Και μας φαινόταν τότε, πως το κλασικό μπαλέτο συναντιέται με το αιώνιο αρχαίο κλασικό, αυτό που έδωσε την αισθητική στον κλασικό χορό. Νιώσαμε τους εαυτούς μας να αγγίζουμε την ενέργεια του τεράστιου πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων.

Νιώθω συγκίνηση και δέος που θα το παρουσιάσω ξανά με τη νέα γενιά χορευτών και μάλιστα στην επέτειο των 50 χρόνων από την πρώτη του πρεμιέρα στο Μπολσόι.

Αλλά κυρίως νιώθω συγκίνηση που θα ξαναέρθω στην γενέτειρα του Θεάτρου – αυτής της σπουδαίας ανακάλυψης, χωρίς την οποία δεν μπορούμε να φανταστούμε την ζωή μας…»

Ζήστε από κοντά την μεγάλη επιστροφή του θρύλου των Μπολσόι Γιούρι Γκριγκορόβιτς στο ομορφότερο θέατρο του κόσμου!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 ΣΤΙΣ 20.30

GRIGOROVICH BALLET THEATRE OF RUSSIA

Με την συμμετοχή κορυφαίων σολίστ του Μπολσόι

ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ GRIGOROVICH BALLET

Μπαλέτο σε τρείς πράξεις, δώδεκα σκηνές και εννέα μονολόγους.

Δραματουργική επεξεργασία: Γιούρι Γκριγκορόβιτς βασισμένο στο βιβλίο του Ραφαέλο Τζιοβανόλι πάνω σε γεγονότα από την αρχαία ιστορία και σε σενάριο Ν.Βολκόφ).

Παραγωγή – Χορογραφία: Γιούρι Γκριγκορόβιτς

Σκηνικά – Κοστούμια: Σιμόν Βιρσαλάτζε

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Δύο ώρες και σαράντα λεπτά μαζί με δύο διαλείμματα

Οι πρωταγωνιστικοί ρόλοι ερμηνεύονται από κορυφαίους σολίστ των Μπαλέτων Μπολσόι. Συγκεκριμένα η διανομή έχει ως εξής:

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Σπάρτακος: DENIS RODKIN (Ντένις Ρόντκιν) Πρώτος σολίστ (PrincipalDancer) του θεάτρου Μπολσόι

Κράσσος: ALEXANDER VOLCHKOV (Αλεξάντερ Βολτσκόβ) Πρώτος σολίστ (Principal Dancer) του θεάτρου Μπολσόι

Αίγινα: EKATERINA SHIPULINA (Εκατερίνα Σιπούλινα) Πρώτη σολίστ (Principal Dancer) του θεάτρου Μπολσόι

Φρυγία: MARIA VINOGRATOVA (Μαρία Βινογκράτοβα) Πρώτη σολίστ (LeadingSoloist) του θεάτρου Μπολσόι

Ο κλασικός χορός είναι η δική μας γλώσσα έκφρασης. Και πηγή έμπνευσης είναι πάντα η μαγεία της τέχνης που μας έμαθαν οι Αρχαίοι Έλληνες. Ο ιδανικός χορευτής, η μπαλαρίνα πρέπει να προσέχει την σιλουέτα της, δεν πρέπει να έχει τίποτε περιττό. Είναι το απόλυτα συγκροτημένο ανθρώπινο σώμα, με βάση τα κλασικά αγάλματα της αρχαιότητας. Εμείς σε αυτό δίνουμε ζωή, προσπαθώντας να μην παραβιάζουμε την ισορροπία και την αρμονία του. Πρέπει να είμαστε σε απόλυτη συμφωνία με τους αρχαίους δημιουργούς. Η Ελλάδα –και για την τέχνη του χορού- σημαίνει πολύ περισσότερα απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε…

Continue Reading

Επικαιρότητα

Ο Παντελής Θαλασσινός στα Λιπάσματα 2018

Ο Παντελής Θαλασσινός, μεγαλωμένος στο Κερατσίνι, θα κάνει μια μεγάλη συναυλία στις 19 Ιουλίου στις 9 μ.μ., στον Πολυχώρο Λιπασμάτων στη Δραπετσώνα, με ελεύθερη είσοδο.

Στη συναυλία θα συμμετέχουν: Eυτυχία Μητρίτσα, Νάνα Μπινοπούλου και Σταμάτης Χατζηευσταθίου.

Η μουσική παρέα συμπληρώνεται με τους μουσικούς:
Μπουζούκι: Γιάννης Βιλλιώτης
Βιολί: Σωτήρης Μαργώνης
Κανονάκι: Πάνος Δημητρακόπουλος
Κιθάρα: Λευτέρης Χαβουτσάς
Μπάσο: Πέτρος Βαρθακούρης
Κρουστά: Φίλιππος Λευκαδίτης
Ήχος: Γιώργος Καρυώτης & Ευτύχης Γιαννακούρας

Continue Reading

Επικαιρότητα

Άλκηστη Πρωτοψάλτη «Κάτω από τα αστέρια» στον Διόνυσο

Ο Δήμος Διονύσου στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Καλοκαιριού 2018 διοργανώνει συναυλία με την Άλκηστις Πρωτοψάλτη που θα μας υποδεχθεί » Κάτω από τ΄ αστέρια «, την Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018 & ώρα 9:30 μ.μ. στον παλιό σταθμό του τρένου στη Δ.Ε. Διονύσου.

Το «Κάτω από τ΄ αστέρια» είναι ένα πρόγραμμα της Άλκηστης Πρωτοψάλτη που εκτός από τα αγαπημένα μας τραγούδια θα ακούσουμε και τις πιο ροκ της επιτυχίες που αγαπάει η ίδια.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING