Connect with us

Επικαιρότητα

Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα

Την έκθεση Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα, που φιλοξενείται από τις 22 Ιουνίου 2019 έως τις 5 Ιανουαρίου 2020, στην Πινακοθήκη δήμου Αθηναίων, παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, ο πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ Κωνσταντίνος Μπιτζάνης και ο καλλιτεχνικός σύμβουλος της Πινακοθήκης, των Μουσείων και των Συλλογών του ΟΠΑΝΔΑ Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Στο έργο που επιτελεί ο Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας στην Πινακοθήκη και το Κέντρο Τεχνών, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας σημειώνοντας ότι φέρνει τους πολίτες και τους επισκέπτες της Αθήνας σε επαφή με τη τέχνη, τον ευρύτερο πολιτισμό και τη σύγχρονη κουλτούρα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον μητροπολιτικό της χαρακτήρα.

O πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ Κωνσταντίνος Μπιτζάνης αναφερόμενος στην εξέλιξη της Πινακοθήκης και του Κέντρου Τεχνών τα δύο τελευταία χρόνια, σημείωσε ότι συντελέστηκε ένα σημαντικό βήμα στο να ξανακερδίσει ο δήμος το ρόλο του στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης και τόνισε: «Το  αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν συνολικά 60.000 επισκέπτες στην Πινακοθήκη και στο Κέντρο Τεχνών, 36.000 και 24.000 αντίστοιχα, όπως είπε. Αυτό εγγράφει τους δύο χώρους τέχνης στον πολιτιστικό χάρτη της πόλης με έναν τρόπο αναμφισβήτητα ανεξίτηλο, που δίνει τα περιθώρια να ελπίζουμε σε μια πολύ πιο δυναμική πορεία στο μέλλον», κατέληξε ο κ. Μπιτζάνης.

«Υπήρξε μεσοπρόθεσμος προγραμματισμός των εκθέσεων από την εικαστική επιτροπή, με τον οποίο ο ρόλος του κάθε χώρου εξειδικεύτηκε. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι χωρίς την εικαστική επιτροπή δεν μπορεί να λειτουργήσει ένας χώρος πολιτισμού. Η Πινακοθήκη λειτούργησε και η έκθεση αυτή το αποδεικνύει ως ένα πραγματικό απόσταγμα της ελληνικής κοινωνίας και της δημιουργικότητας των ανθρώπων», τόνισε από την πλευρά του ο καλλιτεχνικός σύμβουλος της Πινακοθήκης, των Μουσείων και των Συλλογών του ΟΠΑΝΔΑ Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Η έκθεση

Στην έκθεση Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα συγκεντρώνονται έργα της Συλλογής της Πινακοθήκης και σύνολα από σημαντικές καλλιτεχνικές προσωπικότητες, με κεντρική μορφή τον Γιώργο Μπουζιάνη,  που εκπροσωπούν πράγματι «εξαιρέσεις» ως προς το ακαδημαϊκό κλίμα που επικρατεί στην ελληνική τέχνη τον 20ο αι. και ως προς τις επικρατούσες νεοτερικές τάσεις που χαρακτηρίζουν τη γενιά του ’30.

Τα έργα που παρουσιάζονται στην έκθεση Εξαιρέσεις, σε μεγάλο βαθμό δεν έχουν ποτέ εκτεθεί μέχρι σήμερα στο σύνολό τους ή κάποια και καθόλου. Τα κυριότερα έχουν εκτεθεί μόνον αποσπασματικά, ως αριστουργήματα της Συλλογής της Πινακοθήκης, η οποία έχει πολύ νωρίς δώσει το λόγο σε σημαντικούς καλλιτέχνες για να προτείνουν και να συγκεντρώσουν τα έργα που ανήκουν στην πόλη των Αθηνών. Το 2018, στην έκθεση γύρω από τη θητεία του Παπαλουκά ως διευθυντή της Πινακοθήκης, παρουσιάστηκαν  οι επιστολές με τις οποίες έδωσε αγώνα για να υποστηρίξει το έργο του Μπουζιάνη, του Παρθένη, του Βιτσώρη, και πολλών άλλων νεότερων καλλιτεχνών. Έτσι, βοήθησε καλλιτέχνες, στήριξε ομάδες και καλλιτεχνικές συντροφιές και ανοίχτηκε σε όλες τις εκφράσεις και εικαστικά μέσα, δίνοντας ίση βαρύτητα στους ζωγραφικούς πίνακες, τα σχέδια, τις υδατογραφίες, τα παστέλ, τα χαρακτικά, τα σκίτσα, τις καρικατούρες, κλπ.

Κεντρική μορφή της έκθεσης είναι ο Γιώργος Μπουζιάνης, που μαζί με τον χαράκτη Γιώργο Οικονομίδη, είναι οι μόνοι που είχαν άμεση σχέση με τις ομάδες του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία και τη Γαλλία και η επιρροή του ανοίγει ένα κύκλο νεότερων καλλιτεχνών, που θα βρουν μέσα από τα έργα του Οικονόμου και του Τριανταφυλλίδη, δρόμους  που τους απομακρύνουν από τις κυρίαρχες τάσεις του Παρισινού μοντερνισμού κι ανοίγονται σε εκφράσεις πιο ρεαλιστικές κι εκφραστικές. Πολλοί από αυτούς τους καλλιτέχνες είναι λίγο γνωστοί σε κοινό και κριτικούς, συνιστώντας πράγματι έναν κύκλο εξαιρέσεων τόσο μέσα από το έργο τους όσο και μέσα από τη στάση ζωής τους, μακριά από τη δημοσιότητα.

«Η σημερινή έκθεση αφορά κυρίως έργα και προσωπικότητες του 1ου μισού του 20ου αιώνα που συμμετείχαν στα προοδευτικά κινήματα και τις καλλιτεχνικές ομάδες της εποχής, από το Σύνδεσμο Ελλήνων Καλλιτεχνών (1911-1939), το «Άσυλο Τέχνης» (1927-1929), την Ένωση Ελεύθεροι Καλλιτέχνες (1935-1940), και βέβαια την Ομάδα Τέχνη (1917-1944), που μέλη της θα ανασυγκροτήσουν το 1950, την ομάδα Στάθμη. Όλες αυτές οι ομάδες ενώ διεκδικούν την αναγνώριση της πνευματικής εργασίας και του δικαιώματος των καλλιτεχνών στην εργασία, δεν διεκδικούν παρόλα αυτά, θέσεις και οφίτσια στην κρατική ή ιδιωτική νομενκλατούρα. Επίσης, οι περισσότεροι μαζί με την ελευθερία της έκφρασης και την ανεξαρτησία από Σχολές και κανόνες είτε της παραδοσιακής κι ακαδημαϊκής τέχνης, είτε της εκάστοτε επιφανειακής μόδας μοντερνισμού, διεκδικούν την ενεργή θέση του καλλιτέχνη μπρος στην κοινωνία. Με το έργο και τη στάση τους κατόρθωσαν να συγκεράσουν τον αισθητικό και καλλιτεχνικό εκσυγχρονισμό με την κοινωνική κριτική, την αναγνώριση της πνευματικής εργασίας και τη διεκδίκηση της ελευθερίας της καλλιτεχνικής έκφρασης μπρος στις προκαταλήψεις της, του γούστου και της κοινωνίας.» σημειώνει ο επιμελητής της έκθεσης Ντένης Ζαχαρόπουλος

Στην έκθεση παρουσιάζονται έργα καλλιτεχνών, οι οποίοι ανήκαν στην ομάδα Στάθμη, μεταξύ άλλων, εκτός του Γ. Μπουζιάνη, των Θ. Απάρτη,  Α. Σώχου, Γ. Ζογγολόπουλου, Αγγ. Θεοδωρόπουλου, Γ. Μηταράκη, η Αγλ. Παππά, Τ. Ελευθεριάδη, Ο. Κανέλλη, Β. Σεμερτζίδη,  Σπ. Παπαλουκά, Γ. Βακαλό, Γ. Σπυρόπουλου, Έρ. Φραντζισκάκη, Ελ. Ζογγολοπούλου.

Σκοπός της έκθεσης είναι να αναδείξει το ευρύ φάσμα της Συλλογής της Πινακοθήκης δήμου Αθηναίων, η οποία συνέλεξε με μεγάλη αυτονομία κάποιες ιδιαίτερες μορφές της Ελληνικής τέχνης και έδωσε το λόγο στις «εξαιρέσεις» πιο συχνά από ότι στους κανόνες, και στους ίδιους τους καλλιτέχνες από την ίδρυσή της,  ίσως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που εκφράζει το πνεύμα της.

Την επιμέλεια της έκθεσης έχει ο καλλιτεχνικός σύμβουλος της Πινακοθήκης, των Μουσείων και των Συλλογών του ΟΠΑΝΔΑ Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Η έκθεση πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή της Κάλλης Πετροχείλου, εφόρου της Πινακοθήκης και του Κώστα Νικάκη, συντηρητή της συλλογής.

Φωτογραφικό υλικό σε υψηλή ανάλυση μπορείτε να κατεβάσετε από το παρακάτω link: https://www.dropbox.com/sh/bpicexn4yufttxn/AADlY8IFfWpKXzLFD63D_jkWa?dl=0

Διάρκεια έκθεσης: 27/6/19 – 5/1/2020

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Πληροφορίες:

τ. 210 5202420| www.opanda.gr  |#PolitismosGiaOlous

Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων, κτίριο Μεταξουργείου: Λεωνίδου & Μυλλέρου, Πλ. Αυδή, τηλ.: 210 5202420

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη: 10:00 – 21:00, Τετάρτη – Σάββατο 10:00 – 19:00, Κυριακή 10:00 – 16:00

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επικαιρότητα

«Εκκλησιάζουσες – Η λαϊκή οπερέτα» στην Ελευσίνα

Το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν και η Εθνική Λυρική Σκηνή εγκαινιάζουν τη νέα μακροπρόθεσμη συνεργασία τους με την παρουσίαση της παράστασης «Εκκλησιάζουσες – Η λαϊκή οπερέτα», σε μετάφραση – λιμπρέτο – μουσική Σταμάτη Κραουνάκη και σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη. Μια πρωτότυπη διασκευή της γνωστής κωμωδίας του Αριστοφάνη, από τον Σταμάτη Κραουνάκη, στο πλαίσιο του κύκλου «Operetta restart» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Σε μια εποχή απόλυτης πολιτικής και κοινωνικής παρακμής, οι γυναίκες με αρχηγό την Πραξαγόρα (Σοφία Φιλιππίδου) μεταμφιέζονται σε άνδρες και καταφέρνουν να πάρουν την εξουσία προτείνοντας ένα νέο καθεστώς κοινοκτημοσύνης. Το επαναστατικό σχέδιο της Πραξαγόρας, μοιάζει στη θεωρία ιδανικό, στην πράξη όμως θα αποδειχτεί ουτοπικό…

Η παράσταση, με πολύ χιούμορ και μέσα από τον μουσικό πάντα κώδικα, θίγει τα σημαντικότερα πολιτικά ζητήματα που συνεχίζουν να μας απασχολούν από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα: Τι σημαίνει δημοκρατία; Γιατί η εξουσία διαφθείρει; Είναι δυνατόν να κυβερνηθεί ένας τόπος με δικαιοσύνη και ίσες ευκαιρίες για όλους;

Οι «Εκκλησιάζουσες» είναι μια κωμωδία εξαιρετικά αιχμηρή και άκρως επίκαιρη. Στην παράσταση, μέσα από τη μουσική και το τραγούδι θέλουμε να αναδείξουμε τόσο την πολιτική όσο και τη βαθιά ποιητική πλευρά του έργου: αυτό το ονειρικό, υπερβατικό στοιχείο που τόσο περίτεχνα μπλέκει ο Αριστοφάνης με την τρέλα που χαρακτηρίζει το κωμικό του σύμπαν…

Μετάφραση- Λιμπρέττο- Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη
Σκηνικά-κοστούμια: Χριστίνα Κάλμπαρη
Χορογραφία: Θοδωρής Πανάς
Σχεδιασμός φωτισμού: Στέλλα Κάλτσου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριλένα Μόσχου
Βοηθός σκηνογράφου: Σοφία Αρβανίτη-Φλώρου
Βοηθός Παραγωγής: Διονύσης Χριστόπουλος
Φωτογραφείς: Σταύρος Χαμπάκης

Παίζουν:
Σοφία Φιλιππίδου, Χριστόφορος Σταμπόγλης, Σταμάτης Κραουνάκης, Χρήστος Γεροντίδης, Σάκης Καραθανάσης, Ιωάννα Μαυρέα, Κώστας Μπουγιώτης, Κατερίνα Λυπηρίδου, Γιώργος Στιβανάκης, Ερατώ Αγγουράκη, Τερέζα Καζιτόρη, Πίνα Πούλογλου, Ματίλντα Τούμπουρου.

Ζωντανή μουσική:
Δημήτρης Ανδρεάδης, Βασίλης Ντρουμπογιάννης, Βάιος Πράπας, Γιώργος Ταμιωλάκης.

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Ερωτόκριτος» Χαΐνηδες – Κι όμΩς κινείται στον Άγιο Δημήτριο

Μια ανάγνωση του Ερωτόκριτου διαφορετική από τις συνηθισμένες προτείνουν οι Χαΐνηδες και η ομάδα Κι όμΩς κινείται (χορός/ακροβασία) στη μουσική παράσταση «Ερωτόκριτος» του Βιτσέντζου Κορνάρου.

Μια τραγουδαφήγηση, που πότισε, με τέτοιο απόλυτο τρόπο, τη μουσική παράδοση, έπλασε σε μεγάλο βαθμό τη γλώσσα που μιλιέται σε αυτόν τον τόπο, συγκίνησε γενιές ανθρώπων, τους δάνεισε εικόνες και σύμβολα για τον έρωτα, τον ηρωισμό, τη φιλία, τη γενναιότητα, την αξιοπρέπεια, τον πόνο, το σωστό, το λάθος και τελικά υιοθετήθηκε απόλυτα ως σύμβολο-αντιπρόσωπος του πολιτισμού τους.

Μουσική: Το μουσικό σχήμα Χαΐνηδες

Δημήτρης Αποστολάκης: λύρα
Δημήτρης Ζαχαριουδάκης: τραγούδι – κιθάρα
Σπυριδούλα Μπάκα: τραγούδι
Τάκης Κανέλλος: κρουστά
Κλέων Αντωνίου: ηλεκτρική κιθάρα
Μιχάλης Νικόπουλος: λαούτο, μαντολίνο
Ρέλλος Θοδωρής: σαξόφωνο
Γιάννης Νόνης: μπάσο

Κίνηση: Κι όμΩς κινείται 

Χορός – Ακροβασία: Λασκαράτος Αλέξανδρος, Δημάς Βασίλης, Μακατσώρης Χριστόφορος, Χριστίνα Σουγιουλτζή, Χαμηλοθώρη Λία, Αγγελική Μερντίτη, Χρόνης Τόμπορης

Φωτισμοί: Αθανασοπούλου Μαρία
Σκηνικός χώρος: Κι όμΩς κινείται
Ηχοληψία: Σάκης Γκίκας 

Στο πλαίσιο των «Φθινοπωρινών Γιορτών στην πόλη 2019» του Αγίου Δημητρίου.

Continue Reading

Επικαιρότητα

«Λίγο χρώμα, με την Μιρέλα Πάχου»

Η τραγουδοποιός, Μιρέλα Πάχου, έχει στο βιογραφικό της συνεργασίες με αγαπημένους Έλληνες καλλιτέχνες, όπως ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Θάνος Μικρούτσικος, ο Μίλτος Πασχαλίδης, ο Χρήστος Θηβαίος, και δύο προσωπικούς δίσκους.

Με το ακορντεόν της και τη δική της μουσική σφραγίδα δημιουργεί ένα μωσαϊκό ήχων, από το swing στο ρεμπέτικο και από τη jazz στα παραδοσιακά τραγούδια των Δωδεκανήσων.

Συμμετέχουν οι μουσικοί:
Δημήτρης Μουτάφης: μπάσο
Δημήτρης Σινογιάννης: ηλ. κιθάρα
Παύλος Λογαράς: τύμπανα

Η εκδήλωση πραγματοποιείται κήπο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Άγιας Παρασκευής.

Σε όλη τη διάρκεια των «Πολιτιστικών Συναντήσεων Αλέκος Κοντόπουλος», (31/8 έως 8/9), το Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου θα είναι ανοιχτό από τις 6.00μ.μ. έως τις 8.00, με οργανωμένες ξεναγήσεις για τους ενδιαφερόμενους.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Open Air Film Festival Stroggylo 2019

Ο Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού & Περιβάλλοντος του Δήμου Αγ. Δημητρίου παρουσιάζει το Open Air Film Festival Stroggylo 2019.

Για δύο ολόκληρους μήνες, στο αίθριο του Στρογγυλού, επιλεγμένα φιλμ του εγχώριου και του παγκόσμιου κινηματογράφου θα μας κρατήσουν παρέα τα βράδια και αυτού του καλοκαιριού!

Αναλυτικό πρόγραμμα προβολών.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Έκθεση αρχιτεκτονικής «Βιβλιοθήκες: ανάγνωση κτηρίων»

Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων παρουσιάζει, από 4 Ιουλίου έως 14 Σεπτεμβρίου 2019 στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» δήμου Αθηναίων, την έκθεση αρχιτεκτονικής «Βιβλιοθήκες: ανάγνωση κτηρίων», που εστιάζει στα κτήρια βιβλιοθηκών, που ιδρύθηκαν από τη δεκαετία του ‘80 έως σήμερα. 

Περισσότερο ή λιγότερο γνωστές, δημόσιες ή ιδιωτικές, επιστημονικές, αφιερωμένες στην ιστορία ή τις θετικές επιστήμες, την τέχνη, τον πολιτισμό, τη φύση και το περιβάλλον, οι βιβλιοθήκες που συμμετέχουν στην «ανάγνωση», εκτίθενται για να μοιραστούν με το κοινό τους θησαυρούς τους. 

Η έκθεση επικεντρώνεται στην ανάγνωση των κτηρίων, στο συμβολικό τους χαρακτήρα και στον τρόπο με τον οποίο οι αρχιτέκτονες διαχειρίζονται τον πλούτο των γνώσεων, των τεκμηρίων, των βιβλίων διαφόρων εποχών και πολιτισμών και των πληροφοριών εν γένει που τίθενται στη διάθεση τους. Ανακαλύπτει και αναγνωρίζει την παρουσία του αρχιτέκτονα μέσα από την ένταξη του κτηρίου στον περιβάλλοντα χώρο, από τη μορφή του και τη δομή του. Καταγράφει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ειδικών κτηρίων των βιβλιοθηκών, βιβλιοστάσια, προθήκες, διάταξη στο χώρο, χώροι αυστηροί αλλά και πολυμορφικοί, των οποίων το αρχειακό περιεχόμενο καλούνται οι αρχιτέκτονες να το τακτοποιήσουν απόλυτα, τόσο θεωρητικά όσο και λογικά, μέσα από τις επιλογές της εσωτερικής οργάνωσης τους και ερευνά τους προτεινόμενους τρόπους δημιουργίας κοινών σημείων συνάντησης και εκδηλώσεων, πληροφόρησης, αναζήτησης, ανάγνωσης και έρευνας, κάθε φορά αναφορικά με το υπό ανάγνωση κτήριο. 

Τα κτήρια παρουσιάζονται μέσα από τα αρχιτεκτονικά σχέδια τους και φωτογραφικό υλικό, σε ειδικά διαμορφωμένες πινακίδες, ενώ το ιστορικό των βιβλιοθηκών και ο πλούτος τους αναπτύσσονται σε banners, τα οποία διαχωρίζουν θεματικά κάθε βιβλιοθήκη, ενώ συγχρόνως με την επανάληψη τους δημιουργούν μία ευανάγνωστη σημειολογική συνέχεια για τον αναγνώστη της έκθεσης. 

Επίσης, εκτίθενται σε προθήκες προπλάσματα, ενώ σε κεντρικά τραπέζια ανάγνωσης παρουσιάζονται αρχιτεκτονικές προτάσεις εσωτερικών διαμορφώσεων υφιστάμενων κτηρίων και βιβλία σχετικά με τα κτήρια βιβλιοθηκών. 

Την επιμέλεια της έκθεσης έχει η αρχιτέκτων Άννα Σκιαδά. 

Τα κτήρια των βιβλιοθηκών που προτείνονται για ανάγνωση είναι τα ακόλουθα: 
Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος: Ιστορικό Βαλλιάνειο Κτήριο, Νέο κτήριο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος | Βιβλιοθήκη της Βουλής, Μπενάκειος Βιβλιοθήκη, Πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο | Γεννάδειος Βιβλιοθήκη, Νέα Πτέρυγα Κεντρική Βιβλιοθήκη Δήμου Αθηναίων | Βιβλιοθήκη Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών | Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής ΕΚΠΑ Βιβλιοθήκη Σχολής Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π. | Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Αθήνας | Ιστορικό Αρχείο ΠΙΟΠ | Κεντρική Βιβλιοθήκη ΑΠΘ, Νέα Πτέρυγα | Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης | Βιβλιοθήκη Κολλεγίου Αθηνών | Βιβλιοθήκη Bissell Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ Θεσσαλονίκης | Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας | Βικελαία Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηρακλείου Κρήτης | Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο | Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Ιωαννίνων | Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Δράμας | Δημοτική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας | Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης. 

Continue Reading

Featured

Ομαδική έκθεση «Korean Art in Flux»

Η έκθεση παρουσιάζει πέντε Κορεάτες καλλιτέχνες – μερικούς με έδρα την Κορέα και άλλους τη Νέα Υόρκη – και τη σύγχρονη ερμηνεία τους για την παραδοσιακή τέχνη. Αυτές οι ποικιλίες περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση παραδοσιακών υλικών, εικόνων και στυλ για την αναδημιουργία σύγχρονων concepts. Ομοίως, άλλοι επενδύουν σε νέους πόρους για να αναπαράγουν παραδοσιακά συναισθήματα. 

H Sun Jeong Kim εστιάζει στην έννοια των «ανθρώπων» μέσα από την οποία προκύπτουν τα έργα της σειράς. […]

Ο IllwooYoonseo Park εκφράζει την ιδέα ότι η βάση της τέχνης είναι το να νιώθεις, να μη βλέπεις. […]

Η Yong-Ju Jang κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το έργο της είναι μια συγχώνευση παραδοσιακών και σύγχρονων ιδεών, ένα στάδιο στο οποίο το παρελθόν συναντά το παρόν, τόσο μέσα από τα υλικά όσο και από τις τεχνικές. 

Η Mars Heejung Kim χρησιμοποιεί γεωμετρικά σχήματα από τα Βουδιστικά Θιβετιανά Mandala, για να εκφράσει γαλαξίες σε αφηρημένα μοτίβα.[…]

Η Hyun Jung Kim ρωτά το οντολογικό ερώτημα «ποιος είμαι εγώ» για να καθιερώσει μια μοναδική γλώσσα. […]
Dr. Thalia Vrachopoulos 

Εκθέτουν οι: 
Sun Jeong Kim, Yong-Ju Jang, Illwoo YoonseoPark, Mars Heejung Kim, Hyun Jung Kim.

Επιμέλεια: Suechung Koh

Εγκαίνια: Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019, ώρα 20:00 – 23:00

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING