Connect with us

Επικαιρότητα

Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα

Την έκθεση Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα, που φιλοξενείται από τις 22 Ιουνίου 2019 έως τις 5 Ιανουαρίου 2020, στην Πινακοθήκη δήμου Αθηναίων, παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, ο πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ Κωνσταντίνος Μπιτζάνης και ο καλλιτεχνικός σύμβουλος της Πινακοθήκης, των Μουσείων και των Συλλογών του ΟΠΑΝΔΑ Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Στο έργο που επιτελεί ο Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας στην Πινακοθήκη και το Κέντρο Τεχνών, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας σημειώνοντας ότι φέρνει τους πολίτες και τους επισκέπτες της Αθήνας σε επαφή με τη τέχνη, τον ευρύτερο πολιτισμό και τη σύγχρονη κουλτούρα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον μητροπολιτικό της χαρακτήρα.

O πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ Κωνσταντίνος Μπιτζάνης αναφερόμενος στην εξέλιξη της Πινακοθήκης και του Κέντρου Τεχνών τα δύο τελευταία χρόνια, σημείωσε ότι συντελέστηκε ένα σημαντικό βήμα στο να ξανακερδίσει ο δήμος το ρόλο του στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης και τόνισε: «Το  αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν συνολικά 60.000 επισκέπτες στην Πινακοθήκη και στο Κέντρο Τεχνών, 36.000 και 24.000 αντίστοιχα, όπως είπε. Αυτό εγγράφει τους δύο χώρους τέχνης στον πολιτιστικό χάρτη της πόλης με έναν τρόπο αναμφισβήτητα ανεξίτηλο, που δίνει τα περιθώρια να ελπίζουμε σε μια πολύ πιο δυναμική πορεία στο μέλλον», κατέληξε ο κ. Μπιτζάνης.

«Υπήρξε μεσοπρόθεσμος προγραμματισμός των εκθέσεων από την εικαστική επιτροπή, με τον οποίο ο ρόλος του κάθε χώρου εξειδικεύτηκε. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι χωρίς την εικαστική επιτροπή δεν μπορεί να λειτουργήσει ένας χώρος πολιτισμού. Η Πινακοθήκη λειτούργησε και η έκθεση αυτή το αποδεικνύει ως ένα πραγματικό απόσταγμα της ελληνικής κοινωνίας και της δημιουργικότητας των ανθρώπων», τόνισε από την πλευρά του ο καλλιτεχνικός σύμβουλος της Πινακοθήκης, των Μουσείων και των Συλλογών του ΟΠΑΝΔΑ Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Η έκθεση

Στην έκθεση Εξαιρέσεις: Όψεις του Εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα συγκεντρώνονται έργα της Συλλογής της Πινακοθήκης και σύνολα από σημαντικές καλλιτεχνικές προσωπικότητες, με κεντρική μορφή τον Γιώργο Μπουζιάνη,  που εκπροσωπούν πράγματι «εξαιρέσεις» ως προς το ακαδημαϊκό κλίμα που επικρατεί στην ελληνική τέχνη τον 20ο αι. και ως προς τις επικρατούσες νεοτερικές τάσεις που χαρακτηρίζουν τη γενιά του ’30.

Τα έργα που παρουσιάζονται στην έκθεση Εξαιρέσεις, σε μεγάλο βαθμό δεν έχουν ποτέ εκτεθεί μέχρι σήμερα στο σύνολό τους ή κάποια και καθόλου. Τα κυριότερα έχουν εκτεθεί μόνον αποσπασματικά, ως αριστουργήματα της Συλλογής της Πινακοθήκης, η οποία έχει πολύ νωρίς δώσει το λόγο σε σημαντικούς καλλιτέχνες για να προτείνουν και να συγκεντρώσουν τα έργα που ανήκουν στην πόλη των Αθηνών. Το 2018, στην έκθεση γύρω από τη θητεία του Παπαλουκά ως διευθυντή της Πινακοθήκης, παρουσιάστηκαν  οι επιστολές με τις οποίες έδωσε αγώνα για να υποστηρίξει το έργο του Μπουζιάνη, του Παρθένη, του Βιτσώρη, και πολλών άλλων νεότερων καλλιτεχνών. Έτσι, βοήθησε καλλιτέχνες, στήριξε ομάδες και καλλιτεχνικές συντροφιές και ανοίχτηκε σε όλες τις εκφράσεις και εικαστικά μέσα, δίνοντας ίση βαρύτητα στους ζωγραφικούς πίνακες, τα σχέδια, τις υδατογραφίες, τα παστέλ, τα χαρακτικά, τα σκίτσα, τις καρικατούρες, κλπ.

Κεντρική μορφή της έκθεσης είναι ο Γιώργος Μπουζιάνης, που μαζί με τον χαράκτη Γιώργο Οικονομίδη, είναι οι μόνοι που είχαν άμεση σχέση με τις ομάδες του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία και τη Γαλλία και η επιρροή του ανοίγει ένα κύκλο νεότερων καλλιτεχνών, που θα βρουν μέσα από τα έργα του Οικονόμου και του Τριανταφυλλίδη, δρόμους  που τους απομακρύνουν από τις κυρίαρχες τάσεις του Παρισινού μοντερνισμού κι ανοίγονται σε εκφράσεις πιο ρεαλιστικές κι εκφραστικές. Πολλοί από αυτούς τους καλλιτέχνες είναι λίγο γνωστοί σε κοινό και κριτικούς, συνιστώντας πράγματι έναν κύκλο εξαιρέσεων τόσο μέσα από το έργο τους όσο και μέσα από τη στάση ζωής τους, μακριά από τη δημοσιότητα.

«Η σημερινή έκθεση αφορά κυρίως έργα και προσωπικότητες του 1ου μισού του 20ου αιώνα που συμμετείχαν στα προοδευτικά κινήματα και τις καλλιτεχνικές ομάδες της εποχής, από το Σύνδεσμο Ελλήνων Καλλιτεχνών (1911-1939), το «Άσυλο Τέχνης» (1927-1929), την Ένωση Ελεύθεροι Καλλιτέχνες (1935-1940), και βέβαια την Ομάδα Τέχνη (1917-1944), που μέλη της θα ανασυγκροτήσουν το 1950, την ομάδα Στάθμη. Όλες αυτές οι ομάδες ενώ διεκδικούν την αναγνώριση της πνευματικής εργασίας και του δικαιώματος των καλλιτεχνών στην εργασία, δεν διεκδικούν παρόλα αυτά, θέσεις και οφίτσια στην κρατική ή ιδιωτική νομενκλατούρα. Επίσης, οι περισσότεροι μαζί με την ελευθερία της έκφρασης και την ανεξαρτησία από Σχολές και κανόνες είτε της παραδοσιακής κι ακαδημαϊκής τέχνης, είτε της εκάστοτε επιφανειακής μόδας μοντερνισμού, διεκδικούν την ενεργή θέση του καλλιτέχνη μπρος στην κοινωνία. Με το έργο και τη στάση τους κατόρθωσαν να συγκεράσουν τον αισθητικό και καλλιτεχνικό εκσυγχρονισμό με την κοινωνική κριτική, την αναγνώριση της πνευματικής εργασίας και τη διεκδίκηση της ελευθερίας της καλλιτεχνικής έκφρασης μπρος στις προκαταλήψεις της, του γούστου και της κοινωνίας.» σημειώνει ο επιμελητής της έκθεσης Ντένης Ζαχαρόπουλος

Στην έκθεση παρουσιάζονται έργα καλλιτεχνών, οι οποίοι ανήκαν στην ομάδα Στάθμη, μεταξύ άλλων, εκτός του Γ. Μπουζιάνη, των Θ. Απάρτη,  Α. Σώχου, Γ. Ζογγολόπουλου, Αγγ. Θεοδωρόπουλου, Γ. Μηταράκη, η Αγλ. Παππά, Τ. Ελευθεριάδη, Ο. Κανέλλη, Β. Σεμερτζίδη,  Σπ. Παπαλουκά, Γ. Βακαλό, Γ. Σπυρόπουλου, Έρ. Φραντζισκάκη, Ελ. Ζογγολοπούλου.

Σκοπός της έκθεσης είναι να αναδείξει το ευρύ φάσμα της Συλλογής της Πινακοθήκης δήμου Αθηναίων, η οποία συνέλεξε με μεγάλη αυτονομία κάποιες ιδιαίτερες μορφές της Ελληνικής τέχνης και έδωσε το λόγο στις «εξαιρέσεις» πιο συχνά από ότι στους κανόνες, και στους ίδιους τους καλλιτέχνες από την ίδρυσή της,  ίσως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που εκφράζει το πνεύμα της.

Την επιμέλεια της έκθεσης έχει ο καλλιτεχνικός σύμβουλος της Πινακοθήκης, των Μουσείων και των Συλλογών του ΟΠΑΝΔΑ Ντένης Ζαχαρόπουλος.

Η έκθεση πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή της Κάλλης Πετροχείλου, εφόρου της Πινακοθήκης και του Κώστα Νικάκη, συντηρητή της συλλογής.

Φωτογραφικό υλικό σε υψηλή ανάλυση μπορείτε να κατεβάσετε από το παρακάτω link: https://www.dropbox.com/sh/bpicexn4yufttxn/AADlY8IFfWpKXzLFD63D_jkWa?dl=0

Διάρκεια έκθεσης: 27/6/19 – 5/1/2020

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Πληροφορίες:

τ. 210 5202420| www.opanda.gr  |#PolitismosGiaOlous

Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων, κτίριο Μεταξουργείου: Λεωνίδου & Μυλλέρου, Πλ. Αυδή, τηλ.: 210 5202420

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη: 10:00 – 21:00, Τετάρτη – Σάββατο 10:00 – 19:00, Κυριακή 10:00 – 16:00

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επικαιρότητα

Της Τριανταφυλλιάς τα Φύλλα – Οι νέοι και η Δόμνα Σαμίου

Τον Σεπτέμβριο του 2019, ο Καλλιτεχνικός Σύλλογος Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου και το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος παρουσίασαν τη 2η Συνάντηση Νέων Συγκροτημάτων Παραδοσιακής Μουσικής.

Ήταν ένα διήμερο γεμάτο μουσικές και τραγούδια με 24 μουσικά σχήματα από ολόκληρη την Ελλάδα. Εμφανίστηκαν στο ΚΠΙΣΝ περισσότεροι από 200 νέοι μουσικοί και τραγουδιστές που εμπνέονται από την προσωπικότητα της Δόμνας Σαμίου και τον πολύτιμο θησαυρό που άφησε ως παρακαταθήκη, και πειραματίζονται μεταφέροντας στο σήμερα τους παραδοσιακούς ήχους, αποδεικνύοντας ότι η παράδοση παραμένει μια ζωντανή δύναμη που προκαλεί τη νέα γενιά να τη γνωρίσει σε βάθος.

Η δεύτερη συνάντηση συγκέντρωσε ακόμα περισσότερους ανήσυχους δημιουργούς που μέσα από το έργο τους ανακαλύπτουν πως “… ένα τραγούδι παραδοσιακό κρύβει μέσα του ένα ήθος, μια λεβεντιά, μια αξιοπρέπεια”, όπως συνήθιζε να λέει και η Δόμνα Σαμίου.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Κρασί και μουσεία

Το Μουσείο Οίνου Γεροβασιλείου γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων με καλεσμένο τον Γιάννη Μπουτάρη, σε μία συζήτηση με τον Βαγγέλη Γεροβασιλείου. 

Οι δύο οινοπαραγωγοί και συλλέκτες συναντιούνται διαδικτυακά και συζητούν για το κρασί, την τέχνη και τις συλλογές τους.

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020, στις 7μμ, live Instagram και Facebook.

Continue Reading

Επικαιρότητα

Online η animated όπερα “Το αηδόνι του αυτοκράτορα”

Με στόχο να φέρει το καλλιτεχνικό της έργο πιο κοντά σε όλους όσους το έχουν ανάγκη –αυτή την περίοδο της κοινωνικής αποστασιοποίησης–, η Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκινά έναν νέο κύκλο δωρεάν μεταδόσεων μαγνητοσκοπημένων παραστάσεων όπερας, οπερέτας, μπαλέτου και μουσικού θεάτρου σε συνεργασία με την ΕΡΤ, αλλά και μέσω του ιστοτόπου της, www.nationalopera.gr.

• Animated όπερα για παιδιά και νέους
Το αηδόνι του αυτοκράτορα – Λένα Πλάτωνος
Θα μεταδοθεί από το www.nationalopera.gr την Παρασκευή 24 Απριλίου 2020 στις 20.00 και θα παραμείνει στη σελίδα για 30 ώρες. Παράλληλη μετάδοση στη Facebook page της ΕΛΣ.

Μαγνητοσκοπήθηκε στις 3 Νοεμβρίου 2019 στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος –ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ.

Λιμπρέτο Γιώργος Βολουδάκης / Σκηνοθεσία Κατερίνα Πετσατώδη.
 
Ένα μοναδικό έργο της Λένας Πλάτωνος πάνω στο ομώνυμο παραμύθι του Άντερσεν έγινε animated όπερα από την Εθνική Λυρική Σκηνή. Η Λένα Πλάτωνος, το έργο της οποίας έχει συνδεθεί με τον κόσμο των παιδιών μέσα από τη θρυλική Λιλιπούπολη, έγραψε το Αηδόνι του αυτοκράτορα σαν μια μελωδική παραβολή για τη άνιση σχέση την τεχνολογίας με τον άνθρωπο. Πρόκειται για ένα έργο σπάνιας ομορφιάς και ευαισθησίας σε μια εντυπωσιακή παραγωγή, όπου η όπερα γίνεται προσβάσιμη στα παιδιά μέσω του animation, δημιουργώντας έναν καινούριο, μαγικό, αλλά και συναρπαστικό κόσμο. Το σύγχρονο μήνυμα του έργου, η συνύπαρξη αναλογικής και ηλεκτρονικής μουσικής, φυσικού και τεχνητού ήχου, η ευρηματική χρήση του animation και της live performance, οι μελωδικές γραμμές της Λένας Πλάτωνος και η δεξιοτεχνική φωνητική γραφή καθιστούν το Αηδόνι του αυτοκράτορα μια ιδεώδη γνωριμία των παιδιών με τον μαγικό κόσμο της λυρικής τέχνης.

Continue Reading

Ενδιαφέροντα

Platforms Project NET 2020

Η διεθνής έκθεση Platforms Project για όγδοη συνεχόμενη χρονιά, έχει ως αντικείμενο την από κοινού αναζήτηση λύσεων σε σύγχρονα εικαστικά ερωτήματα και την ενδεικτική χαρτογράφηση της εικαστικής δράσης, όπως αυτή παράγεται σήμερα στα πλαίσια ομαδικών πρωτοβουλιών νέων καλλιτεχνών στο διεθνές περιβάλλον της τέχνης.

Τις τελευταίες εβδομάδες, σε όλο τον κόσμο βιώνουμε ραγδαίες εξελίξεις σχετικά με την πανδημία του COVID-19. Το Platforms Project λαμβάνοντας πολύ σοβαρά τα γεγονότα που συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργεί μια νέα άποψη στη θέαση της τέχνης, μέσω του διαδικτυακού art fair, του Platforms Project Net.
Μένουμε σπίτι, αλλά επιμένουμε να δημιουργούμε, ενώνοντας τις φωνές της ανεξάρτητης εικαστικής σκηνής, αναδεικνύοντας τη δύναμη της τέχνης και της τεχνολογίας.

Το Platforms Project Net θα δώσει την ευκαιρία στο ευρύ φιλότεχνο κοινό, να έρθει σε επαφή με τα έργα και τους καλλιτέχνες των ομάδων, μέσα από μια ψηφιακή έκθεση.
Ο θεατής θα μπορεί να ζήσει μια νέα εμπειρία μπαίνοντας στη σελίδα του Platforms Project για 15 μέρες, από τις 14 Μαΐου έως 31 Μαΐου 2020.

Μέσω μιας ψηφιακής κάτοψης του εκθεσιακού χώρου “Νίκος Κεσσανλής” της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, με τις πλατφόρμες τοποθετημένες στα ψηφιακά τους περίπτερα, ο θεατής θα μπορεί πατώντας κλικ πάνω στο αριθμό και το όνομα της πλατφόρμας ,να δει έργα που θα εκθέτει κάθε καλλιτέχνης της ομάδας ( video-art, ζωγραφική, φωτογραφία, installations κτλ). Ταυτόχρονα θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει online στα ελληνικά και αγγλικά ,ένα πλούσιο και πολύπλευρο πρόγραμμα ομιλιών πάνω σε θέματα που αφορούν την σύγχρονη τέχνη, online περφόρμανς και βίντεο από τις συμμετέχουσες ομάδες. Ο επισκέπτης του νέου Platforms Project Net βιώνοντας μια νέα διαδραστική εμπειρία, θα έχει τη δυνατότητα να έρθει διαδικτυακά σε άμεση επαφή και διάλογο με τους καλλιτέχνες.

Μετά από την λήψη εκατοντάδων αιτήσεων από 27 χώρες στο ανοιχτό διαδικτυακό κάλεσμα, θα συμμετέχουν στο Platforms Project Οnline 63 πλατφόρμες από 20 χώρες (Ελλάδα, Αγγλία, Γερμανία, Καναδάς, Η.Π.Α., Ολλανδία, Βέλγιο, Σουηδία, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία, Παναμάς, Φιλανδία, Ινδονησία, Τουρκία, Σερβία, Ρωσία, Κύπρος, Ιταλία, Χονγκ Κονγκ) και με περισσότερους από 800 καλλιτέχνες.

Στη διεύθυνση του πρότζεκτ είναι η Άρτεμις Ποταμιάνου και ο Μιχάλης Αργυρού. Την καλλιτεχνική επιμέλεια του Platforms Project 2020 έχει η Άρτεμις Ποταμιάνου.

Continue Reading

Επικαιρότητα

“Η Επανάσταση του 1821, ένα δύσκολο εγχείρημα μίας περίπλοκης κοινωνίας”

Το Ωδείο Αθηνών, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών προσκαλούν το κοινό σε σειρά διαλέξεων της καθηγήτριας Ιστορίας του ΕΚΠΑ, κ. Μαρίας Ευθυμίου, με τίτλο: “Η Επανάσταση του 1821, ένα δύσκολο εγχείρημα μίας περίπλοκης κοινωνίας”.

Οι διαλέξεις θα επικεντρωθούν στην περίοδο της Επανάστασης που αποτελεί σημαντικό γεγονός της Βαλκανικής και Ευρωπαϊκής Ιστορίας του 19ου αιώνα καθώς, μετά από 8 χρόνια μαχών, έληξε το 1830 με τη δημιουργία του Ελληνικού κράτους -του πρώτου εθνικού κράτους που δημιουργούνταν ως τέτοιο αποκοπτόμενο από την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Οι διαλέξεις θα πραγματοποιηθούν τις τέσσερις Τετάρτες του Φεβρουαρίου (5 & 12 Φεβρουαρίου 18:00 -21:00 και 19 & 26 Φεβρουαρίου 17:00 – 20:00).

Παράλληλα και καθ΄όλη τη διάρκεια του μήνα, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Γ.Α.Κ.) και το Ωδείο Αθηνών θα εκθέσουν στους χώρους του Ωδείου, αρχειακά τεκμήρια από τις συλλογές τους που αφορούν σε ανθρώπους και δράσεις περί την Επανάσταση και την μουσική, επιχειρώντας να συνδέσουν το όραμα για την μουσική παιδεία και τη μετεπαναστατική πραγμάτωση αυτού του οράματος με την οπερατική ζωή της Αθήνας.

Τα εγκαίνια της Έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου στις 17:00.

Το Ωδείο Αθηνών θα εκθέσει παρτιτούρες εμπνευσμένες από την Επανάσταση, όπως η χειρόγραφη “Ανδρονίκη”, καθώς και άλλα ελληνικά έργα, αλλά και αρχειακό υλικό που συνδέεται με το 1821 όπως το πρωτότυπο του ποιήματος “9η Ιουλίου 1821” του Κύπριου ποιητή Βασίλη Μιχαηλίδη που πρόσφατα απέκτησε το Αρχείο του Ωδείου Αθηνών ως μέρος του Αρχείου Χουρμουζίου.

Αντίστοιχα, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους θα εκθέσουν μοναδικά αρχειακά τεκμήρια για τον φιλελληνισμό και την επιρροή του στη μουσική κατά τη διάρκεια του Αγώνα, παρτιτούρες (“Le Réveil des Grecs”, “Ypsilanti”, “Le chant d’hymen du jeune Grec”, “Mères endormez vos enfants. Chant de Missolonghi”, κ.ά.), τη διοργάνωση συναυλιών υπέρ των Ελλήνων, τη μουσική εκπαίδευση κατά την Καποδιστριακή περίοδο, τον “Πίνακα που αφορά στη μουσική ανάγνωση και τη στοιχειώδη ωδική, με την κατατομή του κανόνα του Ευκλείδη” κ.ά. Το υλικό εντοπίζεται στα δημόσια αρχεία του Αγώνα, της περιόδου Καποδίστρια, τις Μικρές Συλλογές Κ (Συλλογή René Puaux, Συλλογή Ιλαρίωνα Touret) και τη Συλλογή Γιάννη Βλαχογιάννη.

Στις 26 Φεβρουαρίου, μετά το πέρας της τελευταίας διάλεξης της κ. Ευθυμίου, θα ακολουθήσει συναυλία από το Ωδείο Αθηνών, με έργα των Ν. Χαλικιόπουλου Μάντζαρου, Π. Καρρέρ, Ι. Λιβεράλη, Α. Γκρεκ, Κ. Νικολόπουλου, Ε. Λαμπελέτ, η “Καρμανιόλα”, η “Μασσαλιώτιδα” και θούρια του Ρήγα.

Η έκθεση θα διαρκέσει έως τα τέλη Φεβρουαρίου 2020. Η είσοδος στην έκθεση είναι ελεύθερη.
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Σάββατο, 10:00 – 21:00. 

Continue Reading

Επικαιρότητα

Νίκος Νικολαΐδης έκθεση “0 βαθμοί Κελσίου”

Τι συμβαίνει όταν ο υδράργυρος μετρά θερμοκρασίες χαμηλότερες του μηδενός; Το νερό αλλάζει κατάσταση και ξεκινά να στερεοποιείται και να διογκώνεται. Το αισθητικό αποτέλεσμα του φυσικού αυτού φαινομένου πολλές φορές είναι καθηλωτικό. 

Ο Νίκος Νικολαΐδης ταξίδεψε στην Ισλανδία και μας προσφέρει εικόνες πάγου. Αληθινές και ειλικρινείς, ικανές να μας προσφέρουν συγκίνηση. 

Επιμέλεια: Τζίνα Δελλασούδα, εικαστικός-επιμελήτρια

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING